nathalie-malin

Alla inlägg under april 2010

Av Nathalie - 11 april 2010 11:28

Halloj halloj Sverige! Här sitter jag och äter världs lyxig frukost, en macka och te ;)


Är riktigt sur på vädergudarna just nu, jag ville ha sol och 20+ grader ute, men nej det ville visst inte dom...



Känner att detta blev ett ganska konstigt inlägg, så det får väl bli ett normalt lite senare   



Ciao :)

Av Nathalie - 9 april 2010 16:23

Äntligen hemma från skolan! Eller jag har ju varit hemma i typ 1 ½ h men jag och brosan stack till Ica och handlade lite småsaker. Mysigt mysigt! Nu ska jag väl kolla lite på Grey's och sen så blir det städning på rummet för jag får ju fint besök ikväll :)


  

Haha kolla vad jag rotade fram!! Vad sööööt!! :D

Av Nathalie - 8 april 2010 19:45

Asså jag skulle kunna sätta mig på ett flygplan ikväll och flyga till GC, bara för att få komma till värmen!!! Okej, jag vet inte varför jag valde just GC men det är ju varmt där... och är det inte billigt också?? :P


Såååå Ohlsson nu ser du inte mitt konstiga knä varje gång du kollar bloggen x)



På påskafton så var jag ute och rastade mina syskon och vi var ute och gick i typ 2 h!! Vi kom iaf ganska långt och i slutet bestämde vi oss för att klättra upp för backen med tjurarna på :D  


Och här är tjurarna ;D

 Och sen så hade vi lite mer fantasi xD  

Emil tog detta på mig och Sara :D


     

Och detta var i början på våran runda, jag tvingade E&S att hänga sig (det låter hemskt) i dessa på ST Hans Backar för att få några söta bilder.

Ellerhur är dom... söta? Och dom ser väl ut att ha jääääte roligt, right?!

Ovido - Quiz & Flashcards