nathalie-malin

Alla inlägg under februari 2010

Av Nathalie - 22 februari 2010 21:08

Nu är Nathalie hemma igen. Men the bloggtorka remains...


    


Mina kära kompisar som...nä,  jag har ingen aning om vad dom håller på med!

Av Nathalie - 22 februari 2010 21:07

Nathalie är tyvärr på månen idag så hon har ingen möjlighet till att blogga...


Hon lovar däremot att skicka vykort :)

Av Nathalie - 21 februari 2010 20:37

Tjaa för dom som är smarta så behöver man bara läsa rubriken ^^


Jaa efter ytterligare en dag spenderad på isbanan så blev jag skjutsad hem till Sofia i raket fart och sen så åkte vi till Nova. Jätte mysig hade vi och jag fick lite örhängesterapi. Jag tog ett par örhänge, men sedan så hängde jag tillbaka dom igen!!!!!!! Läs: JAG HÄNGDE TILLBAKA DOM!

Sen så gick vi ett varv runt hela Nova och sedan in på HM igen innan vi skulle åka, oooch resultatet blev en skiiit snygg brun väska med guldiga nitar på, ett armband och ett par örhänge. Jaa, joo, asså, liksom... nä jag har absolut inget försvar. Eller jo! Sofia lämnade mig ensam... typ x) Haha men det var inte samma örhänge som jag hängde tillbaka första gången så jag ser ändå det som ett stort framsteg. Som dom säger:


Ett litet steg för mänskligheten, ett STORT steg för Nattis.


Eller ja, man kanske inte säger exakt så men något liknande   


      



Av Nathalie - 20 februari 2010 20:47

   Okej...

Efter ca 7 h sömn, 6 h på isbanan varav 5 h på isen, en springmarch kl 7.30 på morgonen blir man jäkligt trött. Så det är inget att rekommendera!


Joo jag gick alltså och la mig kl. 12 (alldeles för sent!!!) och skulle sedan upp kl. 7 för att jag skulle vara på isbanan kl. 8. Men lagom vi Hotel Lundia, BK i stan, så hoppar min kedja av så vad får Nathalie då göra? Joo: hon få ta sin jäkla cykel och springa ner med den till badet som jag passerar på vagen till isbanan och sätta den där. Sedan så jag springa med skridskor och allting i ca 1 dm slask till isbanan. Så när jag kommer fram ca 5 minuter innan jag börjar är jag genom blöt om fötterna. Vääääldigt mysigt att prega ner dom i ett par skridskor måste jag säga... Och så tränade jag dom små (söta?) barnen till kl. 9 gick av en timme och var sedan på isen 4 h i sträck!!!!!!!!!!!!! Asså jääkligt mycket creed till mig...


Imon ska jag iaf ha lite roligt också!! Först så ska jag ha skridskoskolan såklart, och söndagsgrupperna är faktiskt roligare än lördagsgrupperna (!), men efter det så ska jag träffa Sofia. Åååhh vad kul :D vi ska till Nova och kolla där och

bl a kolla på någon jacka som hon hade sett! Spännande!!!



Ska försöka ta lite mer bilder förresten... heheh nu kommer jag att gå runt som värsta galingen med kamera så håll er undan xD mohahahah <333



Den sötaste av av alla sötisar <333 Call me when you see this!

Av Nathalie - 19 februari 2010 16:45

YEEEES nu är det äntligen lov!!! Så jäääkla skönt!! Jag trodde aldrig att jag skulle överleva denna veckan :'D


Planerna för lovet är:

  •  att jag ska träffa Sofia på söndag! :D
  • Jag ska ha filmkväll men Tina (och någon mer?) på måndag
  • Soooooooooova!!


Är det någon som vill göra något på lovet? :)


  





Av Nathalie - 18 februari 2010 20:28

Ååååh vad jag är trött på allt med religon hit och religon dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill bara få provet överstökat!


Idag så hade vi reklektionsdag och öven fast vi fick ha eget ta-igen arbete på eftermiddagen så kändes det ändå onödigt. Ja menar vad gjorde vi resten av dagen?? Låg och rullade på golvet ;) Det var såå jäkla äckligt! Vi blev tillsagda att ligga på magen på en rad efter varande på GOLVET (!!!!!) och sen så skulle vi rulla över varandra. Inte alls roligt och jäkligt ont gjorde det. Fattade inte ens vad syftet med den dumma "leken" var! Hehehehe...



Nu sitter jag och gör so och lyssnar på min (skulle blivit min) programmusik. Åååh vad fin den är <333


Nää nu ska jag göra klart här och sen kolla på Vampire diaries om jag hinner se lite av slutet kanske :) Annars ska jag kolla Fringe kl. 22. Läääskigt som in i men ändå kollar jag på det... hmm det är kanske något man skulle forska om på nästa reklektionsdag! Det är ändå något vettigare än att leka vikarierade golvmoppar xD



Sov gott alla och försök att överleva till sommaren!!!!

  

Det tänker jag göra iaf ;)

Av Nathalie - 18 februari 2010 18:34

Asså vissa människor kan vara riiiktigt galna ibland... heeelt utom kontroll!


  

Av Nathalie - 17 februari 2010 20:14

Jaa det sägs ju att skadeglädje är den enda sanna glädje...


Den 8 juni ska jag till Sthlm och se Whitney Houston, vilket betyder att vi inte ska till London. Så nu efter att ha gråtit lite av besvikelse och motstått impulsen att dränka sig i duschen (skämt åsido, duschen är dessutom inte tillräckligt djup) så ska jag tänka på något annat. Johannas syrra kunde inte och beklagade... joo det gör vi också. Men jag kan nästan vara säker på att en viss person just nu dansar segerdans över att kärringarna och en av kärringarnas syster inte kunde åka till London. Jaa roligt att någon kan känna glädje över andras tråkigheter...


Men vi ska iaf till Stockholm. Fråga mig om en vecka igen så tror jag att jag känner mig liiiiite mer entasuastisk över det.


Nu har vi kommit hem från Subway, där vi har ätit för att Emil och Sara har fyllt 11 år idag. Grattis Grattis små galningar!! Snart får ni börja pensionspara! Det är inte lätt att bli äldre... x)



Såhär ser dom ut när alla tittar och då blir kommentarerna:

- ÅÅååhhh vad gulliga!! Så snälla dom är!! Det är bara gloriorna som fattas!!



Jojo då ska dom se hur dom är när gardinerna är fördragna och mörkret har lagt sig...

  

  

Och värre blir det!!! Såhär ser det ut efter midnatt!! :D

  


Nää jag skojade bara!!!!! Jag ääääälskar er jätte mycker!!!       

Ovido - Quiz & Flashcards