nathalie-malin

Alla inlägg under maj 2010

Av Nathalie - 18 maj 2010 16:34

Åååh vad jag längtar till Lundakarnevalen nu!!! Ska bli så jääkla roligt och med tanke på att man har varit så mycket yngre alla andra gånger det har varit ska det blir myyyycket roligare nu!! Ooooch sen så ska jag kolla på massa olika artister osv. Skit roligt!

Men jag vet inte om jag ska köpa sånt "åkpass" eller vad man kallar det för 200 kr istället för att betala 50 kr för varje gång men går IN! Alltså kan man inte gå ut utan måste vara där heeeeela tiden!! Men ska höra med mina kompisar om det är någon som känner för att spendera framförallt lördagen och söndagen i stan, annars känns det lite onödigt. Vill ni det?! :D


     


Men nu måååste jag iaf sätta igång med mitt So arbete igen, blev inte riktigt klar igår. Eller jag har nog ganska mycket kvar!





Av Nathalie - 17 maj 2010 18:00

Detta inlägget tillägnar jag Elin xD


    

Detta, mina vänner, är en brugd! Den är den största fisken i skandinavien och konkurrerar med valhajen om att vara VÄRLDENS största fisk!


Dom blir ca 10 meter långa och kan väga ca 4 ton. Denna lilla "fisken" simmar i svenska vatten och dom lever i stora grupper, dvs att i en flock kan det vara 60-250 djur.

Det skulle väl vara trevligt att träffa på när man badar i sommar!   

Av Nathalie - 17 maj 2010 16:05

Okeej nu är jag hemma och ska börja jobba med SO arbetet, och det känns faktiskt helt ok. Inte så tråkigt eller något så det är ju tummen upp!


Just nu snackar jag med Tina i telefonen och snackar lite om vad vi ska klä ut oss till imon på Spexfotot och vi kommer inte på något till Tina... men det är ändå roligt att prata ^^ Men mina föräldrar tycker att det är så jäkla onödigt, med tanke på att jag ser Tina heela dagarna i skolan och ibland efter skolan också, men det struntar vi i nu! Vi babblar på som om det inte fanns något morgondag xD


  

MMM!!! Härligt svettig och röd i fejan efter att ha tränat...   


Av Nathalie - 17 maj 2010 14:33

Halloj alla glada! Kör en mobilbloggning från gymmet där jag är just nu. Tänkte köra en MMS bloggning egentligen men det funkade inte :( Efter gymmet måste jag iaf hem och jobba med so arbetet!!! Jag får ångest till 1000!! Och sen ska vi tydligen ha yoga pass imon? Får köra ett pass ikväll och improvisera lite imon ;) Ses senare

 
Av Nathalie - 16 maj 2010 22:29

Varför.... Varför Gud, varför.... VARFÖR???


Asså ALLA män som jag redan har sagt att jag ska gifta mig med visar sig heeeela tiden vara gifta alla redan!! Vad Gud har jag gjorde för fel?? Jag är konfirmerad och allting!!! Och sen så har dom en tendens att vara waay to old också... Jag menar Peter Facinelli är ju typ 36 år och Mattias visade sig vara 34 och GIFT!! Så jäääkla taskigt asså... Är det INGEN som rådfrågar sin själsfrände INNAN dom gör något?? Bättre var det på den gamla goda tiden...

När nu det var..??


Iaf så är det skola imon, vilket betyder att jag egentligen borde sova redan... Meeeen jag råkade ju skriva ett konstigt status på fb och började konversera med Emma där i kommentarsfältet ^^ Och nu är klockan 22.33 Aj aj aj asså...


  


Jaa så nu får jag väl ta och gifta mig med Johannas kusse... Asså jag hade tänkte göra det ändå, men jag skulle ju skilja mig nästan direkt..


Aaahh jäklar vad mkt klockan är!! Jag kommer att dööö imorgon bitti ^^


Sovgott   

Av Nathalie - 16 maj 2010 17:33

Testar att mobilblogga!! Does it woooork?? :)

 
Av Nathalie - 16 maj 2010 17:22

Aaah jag har lite paniiiik!!! Tillbaka till det senare...


Idag har jag varit i malmö IGEN, tredje dagen i rad. Var iaf på IKEA med familjen idag och kollade lite, hittade inget speciellt, men köpte ett ljus och sånt leksaks tunnlar till mina kaniner <3 Jag hade aldrig varit på det nya IKEA't innan så jag är helt sluuut i benen och har skoskav på lilltån, ett sjukt ställe att få skav , jag vet ^^


Tillbaka till paniken!!!

  • Jag vet inte vad jag ska klä ut mig till till på tisdag när det är skojfoto!!
  • Jag har jätte mycket kvar att göra på SO arbetet som ska vara inne på onsdag!
  • Jag ska ha SO provet på tisdag!!
  • Har typ inte heller börjat så mycket på syslöjden heller!!!
  • Och sen så hittar jag inte den jäääkla kamerasladden!!

Jag kommer att dööö.... -_-

Av Nathalie - 15 maj 2010 21:36

Nu är det ju snart dags för MTV Movie Awards och jag tänker iaf sitta uppe och kolla, bl a för att jag måååste se vem som vinner Best Kiss!! Jag hoppas verkligen att det blir Robert och Kristen i år igen, för i år måste dom väl kyssas! Alla kommer väl ihåg hur det såg ut förra året?!


Asså det var så jäkla bäääst så det finns inte xD



Men jag föredrar att det ser ut såhär!!!!!!¨



Och sen så var ju Kristen inte heller heeelt fel när hon tog emot sitt egna pris:


Jaa jag längtar verkligen till den 6 juni... eller det blir ju natten till den 7 juni, så det är ju skola dagen efter! Meeen vi ska till stranden då och kolla på andra som ska surfa eller nåt, så då kan man väl typ sova?   

Det kör vi på tycker jag!!

Ovido - Quiz & Flashcards