nathalie-malin

Direktlänk till inlägg 1 april 2011

// I wanna dance with somebody

Av Nathalie - 1 april 2011 17:15

Hejhej bloggen!!


Nu blire bio med vännerna, Black Swan är det som står på schemat!

Trots att jag har sett den innan kände jag ändå för att hänga med, ska bli kul att ses! Det är ett tag sedan <3


   

Såhär ser jag ut ikväll, på med ett par solglasögon så e jag klar! Och min buss går om 10 minuter så nu måste jag rusa!!

Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 16 april 2011 22:55

Dagen har bestått av en helt galen blandning av saker! Blev väckt kl. 6 av ett par vänner som bokstavligt talat attackerade mig när jag sov! Följt av 7 timmars köande i REGN!  Detta är ju ett sätt att spendera sin lördag på...   Och jag som h...

Av Nathalie - 15 april 2011 14:23

Nu är det bara 45 minuter kvar tills jag officielt går på PÅSKLOV! Längtar som in i, ska fira lite ikväll! Känner för att baka något... frågan är vad!   Ikväll har planerna blivit inställda med Elin och Co. så kvällen är helt fri. Skööönt! Så d...

Av Nathalie - 14 april 2011 21:38

Ohh yes mina vänner!! Ohh yes!!   Hej förresten! Har inte bloggat på superlänge, blev påmind av en tjej i klassen idag. Så jag kände att nu var det dags! Dessutom så har jag ju saker att skriva om också! WOHO! ;)   Har haft en relativt bra ...

Av Nathalie - 8 april 2011 21:34

Då var det gjort...!   Nu är det bara att hålla tummarna!   ...

Av Nathalie - 5 april 2011 22:32

Innan jag går och lägger mig, vilket jag borde ha gjort för länge sedan, så vill jag bara slänga upp ett par bilder från igår! Det var en dag jag sent kommer att glömma, och jag hoppas att jag kommer att gå på konserten som är i juli! Annars står jag...

Ovido - Quiz & Flashcards