nathalie-malin

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

// det är tomt och kallt

Av Nathalie - 28 mars 2011 12:30

Denna veckan ser ut att bli ganska okej, provmässigt. Fast det betyder att jag har jätte mycket matte att göra, och fysik... och engelska. Aaahh! Men jag har så mycket som jag skulle vilja göra, jag skulle ex vilja läsa! Jag har inte läst på hur länge som helst, ja något som inte är skolrelaterat såklart! Jag har jätte många böcker som jag ska läsa, aaah jag vill bara ha tid till allt också! :D


Först på listan ligger "Simon och Ekarna", en bok som blir film i dec-11. Sen vill jag läsa Vargbröder, Genom dina ögon, Harry Potter böckerna, TTS och sen så skulle jag vilja plöja igenom Stieg Larsson böckerna. Har hört att dom ska vara jätte bra, dom känns ju också som ett måste att läsa innan man dör liksom :P Filmerna bör man kanske också se!

Men så är det ju tiden... som man alltid har alldeles för lite av ^^


Så jag ska snacka med min klasshandledare på onsdag, när mamma och jag ska på utvecklingssamtal, om hur svårt det är att byta från en linje till en annan. Borde ju inte vara så svårt, men jag vet inte.

Jag vet inte ens vad jag VILL! Haha :P



Åh Vargöbröder är BÄST! Jag läste dom som in i när jag var yngre,

och nu har det ju kommit as många nya! :o ett MÅSTE helt enkelt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 16 april 2011 22:55

Dagen har bestått av en helt galen blandning av saker! Blev väckt kl. 6 av ett par vänner som bokstavligt talat attackerade mig när jag sov! Följt av 7 timmars köande i REGN!  Detta är ju ett sätt att spendera sin lördag på...   Och jag som h...

Av Nathalie - 15 april 2011 14:23

Nu är det bara 45 minuter kvar tills jag officielt går på PÅSKLOV! Längtar som in i, ska fira lite ikväll! Känner för att baka något... frågan är vad!   Ikväll har planerna blivit inställda med Elin och Co. så kvällen är helt fri. Skööönt! Så d...

Av Nathalie - 14 april 2011 21:38

Ohh yes mina vänner!! Ohh yes!!   Hej förresten! Har inte bloggat på superlänge, blev påmind av en tjej i klassen idag. Så jag kände att nu var det dags! Dessutom så har jag ju saker att skriva om också! WOHO! ;)   Har haft en relativt bra ...

Av Nathalie - 8 april 2011 21:34

Då var det gjort...!   Nu är det bara att hålla tummarna!   ...

Av Nathalie - 5 april 2011 22:32

Innan jag går och lägger mig, vilket jag borde ha gjort för länge sedan, så vill jag bara slänga upp ett par bilder från igår! Det var en dag jag sent kommer att glömma, och jag hoppas att jag kommer att gå på konserten som är i juli! Annars står jag...

Ovido - Quiz & Flashcards