nathalie-malin

Alla inlägg under mars 2010

Av Nathalie - 31 mars 2010 17:44

Jag känner att jag inte är så bra på att uppdatera bloggen... hmmm!


Ja vi får väl ta en liten snabbspolning på vad som har hänt sedan jag senaste bloggade! Då ska vi se....


Jag trillade med cykeln och såhär såg mitt ben ut när det var som finast!! :)




Jag har kollat (nästan oavbrutet) på Grey's Anatomy!! Ååh jag är helt beroende! Jag har ju boxen med säsongerna 1-3 men så har jag fått tag på fjärde säsongen nu också så jag har kollat klart den på 2 dagar! :)

Love it, love it, love it!   <33  


Jag har shoppat loss med mamma och häromdagen så införskaffade jag tre nya skor :) Me likey!


Igår så var jag  på bio med Johanna och Tina och vi såg Remember Me, med Robert Pattinson!!! Åååh vad bra den var asså! Och det var inte för att Rob var med i den utan den var faktiskt bra! Så bra så att jag ska tvinga mina föräldrar att se den!! xD Så bra var den. Såhär kan kvällen sammafattas iaf:

   

Filmen var väääldigt sorglig i slutet!!


och...


  

Det var jäkligt kallt ute!   x)


Och sist men inte minst....


Idag så var jag och köpte Bella's Box!!! :'D 

Såhär ser den ut och köptes på Skivlagret på Center Syd för 349 :-


Detta innehöll den:

  

1 poster med kalender för nedräkning till Eclipse

1 bokmärke

1 penna

2 armband

6 vykort

och filmen såklart, som innehåller New Moon samt 4 h extramaterial!


Och min favorit (förutom filmerna) är:

  

Armbanden!! På dom står det New Moon och Vampire Girl och på det vita så hänger det en liten "Cullen Crest" medaljong! Fiiiiint!! :)



Det var nog allt roligt som har hänt den senaste veckan och imorgon så ska jag råna en bank! Neej jag ska göra studiebesök på Sofias jobb! Det ska bli skit skoj!

Hmm måste planera vad jag ska ha på mig...


Jaja that's it :) Ska nog börja på Grey's Anatomy säsong 5 ikväll!!!


Ciao <33

Av Nathalie - 23 mars 2010 20:52

Hejsan allihopa!


Lägger in ett snabbt inlägg nu efter min lilla bloggtorka, för att jag ska snart till sjukan... Jaa ni som känner mig är väl inte så förvånade och för er som inte känner mig... get used to it!


Klant som jag är så cyklade jag i racer fart ner till stan idag för att hinna i tid till teatern, och jag har iongen aning om vad som händer näst men helt plötsligt försvinner allt trampmotstånd och och bara flyger och voltar med cykeln och nästa sak som jag vet är att jag rullar runt och känner cyklen över mig. Nice nice, man ska vet att man lever. Allt eller inget, ellerhur Elin ;)


Nu är knät iaf lika stort som en tennisboll och är riktigt varmt och skönt...



Kommer nog inte till skolan imon iaf.... helvete också med tanke på att vi har NP i engelska.... -_- :@



Puss och Kram!!

Av Nathalie - 16 mars 2010 18:41

Just dance... dododo Just dance!!


Haahahahaha ååh vad jag är trööööött!! ^^


Har precis ätit efter att ha varit på gymmet med JB. Mucho roligt var det :)

Kom inte hem från skolan förräns 16.35 idag!!! Kan bero på att en viss lärare glömde att komma och kolla till oss och låsa etc -_- Alltid lika trevligt!


Nu måste jag göra matte, har ju matte prov på torsdag. Och palla göra allt imon, så jag ska vara lite duktig har jag bestämmt mig för :)


See uuu later! :*

Av Nathalie - 14 mars 2010 15:59

Ooohh glömde ju!! ;)


Av Nathalie - 14 mars 2010 15:57

Hemma från isen nu, men ni som känner mig: Jag sitter aldrig still!


Jag ska nu träffa J,T,S och V vid VS. Exakt nu... eller om 2 minuter x)


Dagens fråga:

Varför ska jag alltid vara sen?!


Svar: Jag är tidsoptimist!



Av Nathalie - 13 mars 2010 22:18

Jaa jag är ju ett Twilight freak... vad mer finns där och säga? ;)



Måste verkligen ses!!!



I <3 IT!

Av Nathalie - 13 mars 2010 22:06

Ååh är det inte jätte roligt när något spontant händer. Något som man absolut inte räknat med?! :D


Kl. 17 i dag så satt lilla jag inget ont anande när JB smsar och säger att vi ska träna på VS ändå :) Så efter lite velande hit och dit kom vi iaf överrens om att vi skulle ses på VS om 5 minuter. Väl där så står jag och väntar på J och när hon kommer och vi går in så säger tjejen som jobbar där att dom stänger om 10 minuter. Vi bara: neeeeeeej!!!! Vi som hade släppat oss dit en lördag kväll, vi som skulle vara duktiga och träna fast ändet var helg och så är det detta man får?! Jaa iaf så fick vi ju gå ut igen, men smart som jag är så tvingade jag hem JB hem till mig, för jag ville gå på bio!!!!!!! Men men J har faktiskt en ganska stark vilja, så det blev ingenting. Så istället gick (!) vi till Ica och skulle egentligen köpa Ben&Jerry's men det blev inget med det, utan istället köpte vi en massa frukt och som vi sedan dopade i smält choklad från min choklad fondy (stavning?) apparat :) Mumma var det!!! Och guuud vad mätta vi blev, trodde faktiskt att jag skulle spricka!! xD

Och sen under tiden vi åt och hade mysigt så kollade vi på Wild Child, en jäkligt rolig film som passar perfekt för typiska tjejkvällar!


  

Mmmmm!!! Vindruvor, banan, melon och mango with chocolate! :)


  

Med världens bästa Bergman <33

    

Tjaa... till vårt försvar: Vi är blondiner båda två ^^ Men lite fina var dom ändå!


Av Nathalie - 12 mars 2010 19:56

Nu är jag tillbaka igen, och tänk jag överlevde denna bloggtorkan också. Men nu känns det som att det ska komma lite regn snart så nu får det minsann bli lite fler inlägg!


Dagen har varit väldigt... händelserik! Tänk, på mindre än 12 timmar har jag hunnit med att känna mig stressad, nervös (!!!!!), totalt urdum och helt otroligt lycklig. Jag har även hunnit med att spela lite teater, bli röd som en tomat, suttit på (läs: inte vid, utan på!) en bänk skrikigt en ton(visste faktiskt inte att man kunde göra det) och skämt ut mig själv rejält!!

Jag har iaf inte haft tråkigt! :)


Idag i omklädningsrummet så började V att snacka om att vi ska göra en lista med 15 saker som vi måste göra innan vi fyller 20 år! Ska nog ta och skriva en sån, gud vad roligt asså!! xD

Fick lite förslag också, men tveksamt om dom kommer att komma med dock x) Men vi får väl se, ge inte upp hoppet än V ;)



Men trots allt vi har varit med om idag, så hade mina kääära kompisar tid att leka med min baby ;)


    


Sööta juu ;)     


Ovido - Quiz & Flashcards