nathalie-malin

Alla inlägg under mars 2011

Av Nathalie - 31 mars 2011 12:23

Hola mis amigos!


Spanska provet är avklarat, och efteråt hade vi lite betydssnack med läraren.

M-V-G!

Är så jäkla stolt över att jag lyckades hålla det från i höstas, med tanke på denna terminen. PUUH säger jag bara!!


Har hunnit vara ute med Thea också, det blev en jäkligt snabb runda i regnet, men hann ändå i tid till historian där vi har fått tillbaka proven. Snart drar vi iväg på musikal och efter det slutar vi tydligen! Tummen upp för det alla glada människor!


Nu ska jag jobba vidare med internationella konflikter, trots att jag knappt kan utala det! Wohoo?

En bild från i måndags när vi satt i solen, myys!  

Av Nathalie - 30 mars 2011 20:44

Hej bloggen!!


Har suttit i 6 timmar, 6 hela timmar, och räknat matte! Och jag är fortfarande inte ikapp. Förra gången jag kom bakom lovade jag mig själv att ALDRIG någonsin komma efter igen, och denna gången var det t.o.m värre. Haha jag är helt hopplös! Men värre än dåhär kan det iaf inte bli, så det är väl bra ^^


Imorgon har jag spanskaprov på schemat, och jag har ingen aning om vad vi ska ha läst. Instruktionerna vi fick var: läs på det ni känner för. Ehh jaha? Vi hade inga glosor vi skulle lära oss, inga speciella kapitel eller något! Jag hoppas i mitt stilla sinne att Nadja kommer tillbaka SNART! Jag vill ju ändå kunna behålla mitt mvg tills terminens slut, och jag har ingen aning om vad Erika kommer sätta på mig. Vi har ju inte haft ordentliga lektioner ens dom gångerna som hon har varit där!


Jaja, fast innan det så ska jag kolla på Grey's, och det är som tur ikväll! Det är behövligt efter en dag som denna. Trots att vi har varit lediga så var jag uppe 8.30 ändå, för vi skulle iväg på utvecklingssamtal. Och resten av dagen har som sagt varit packad med saker. Har sån himla huvudvärk också, usch!


  Fast lite glad är jag ändå! ;)


En stor godnattkram skickar jag till alla läsare!! Kram <3

Av Nathalie - 30 mars 2011 19:00

Biljetterna släpptes iförrgår!!! FÖR 2 DAGAR SEDAN!!!!!

Och redan så är 30.000 biljetter sålda!!!


Jag får banne mig lägga på ett KOL!


Av Nathalie - 29 mars 2011 21:06

Hostar som en jäkla kamel som har svalt 1 liter sand. Är helt varm också, får inte bli sjuk nu mer! 


Nä nu ska jag in i duschen och fräscha upp mig till tusen, smörja in mig med bodyshop kräm och sen kolla på Desperate Housewives! En toppen mysig vardagsskväll låter det som tycker jag! En sån behövs lite då och då!


  Bjuder på en sommarbild fylld med glädje!


Bilden är tagen av Sofia, Sofias kompis.

Hittar dock inte hennes hemsida nu... typiskt!


Ha en bra kväll!

Av Nathalie - 29 mars 2011 18:51

Heej bloggen!


Fyy vad tråkigt bloggen börjar bli, jag har absolut inget att skriva om!


Idag så har jag varit i skolan, firat vår Kathinka som fyller år <3 Grattis min vän! :)

Sen gick jag hem lite tidigare, mådde inte bra. Så jäkla trist asså, jag ligger redan efter känns det som in iiiii, typ... ^^ 


Så fram tills nu har jag kollat lite på Vänner, chattar lite med Emma som btw är en väldigt fin människa! Kärlek på henne ^^


Funderar på att ta en promenad, få lite frisk luft och bli frisk till Anna's pass på Gerda imon! Det skulle vara lite trevligt! :) Eller så kanske jag kan läsa min engelskabok... Face heter den. Och NEJ den handlar inte om Facebook ;) Jag läste som en galning igår för att vi skulle ha gruppdiskution om den idag. Hann jag klart igår? Nej, så jag ställde klockan på 6.30 (!!!!!!) för att ligga i sängen och läsa! Heja mig, så jäääkla många guldstjärnor i kanten!


Nä nu ska jag... göra något viktigt ;) 


Kram på er! :)

Av Nathalie - 28 mars 2011 15:00

Jag är kär, åhh jag är så kär! Det pirrar i kroppen när jag ser bilden,

jag är så kär, så kääääär!!!!!


Platåskor LITA från Jeffrey Campbell. ST.37 Original.


Kan man vara vackrare??


Jag har hittat dom på tradera, för 800 kr! Come to mama'! <3

Av Nathalie - 28 mars 2011 12:30

Denna veckan ser ut att bli ganska okej, provmässigt. Fast det betyder att jag har jätte mycket matte att göra, och fysik... och engelska. Aaahh! Men jag har så mycket som jag skulle vilja göra, jag skulle ex vilja läsa! Jag har inte läst på hur länge som helst, ja något som inte är skolrelaterat såklart! Jag har jätte många böcker som jag ska läsa, aaah jag vill bara ha tid till allt också! :D


Först på listan ligger "Simon och Ekarna", en bok som blir film i dec-11. Sen vill jag läsa Vargbröder, Genom dina ögon, Harry Potter böckerna, TTS och sen så skulle jag vilja plöja igenom Stieg Larsson böckerna. Har hört att dom ska vara jätte bra, dom känns ju också som ett måste att läsa innan man dör liksom :P Filmerna bör man kanske också se!

Men så är det ju tiden... som man alltid har alldeles för lite av ^^


Så jag ska snacka med min klasshandledare på onsdag, när mamma och jag ska på utvecklingssamtal, om hur svårt det är att byta från en linje till en annan. Borde ju inte vara så svårt, men jag vet inte.

Jag vet inte ens vad jag VILL! Haha :P



Åh Vargöbröder är BÄST! Jag läste dom som in i när jag var yngre,

och nu har det ju kommit as många nya! :o ett MÅSTE helt enkelt!

Av Nathalie - 28 mars 2011 10:17

Usch det blåååser! Och det är kallt och solen är BORTA!Har haft världens sämsta morgon, klockan ringde inte (?!) och jag fick ta frukosten i väskan.Min hals dödar mig, och jag har spanska.


SÅÅÅ detta var mitt klagoinlägg för en månad framöver!


Men det är bara en vecka kvar...

EN vecka!


 

Ovido - Quiz & Flashcards