nathalie-malin

Alla inlägg under juli 2010

Av Nathalie - 21 juli 2010 12:43

Helluuu alla glada människor ;)


Har vaknat för ett par timmar sedan och precis ätit frulle. Havregrynsgröt blev det och jag blev mätt så jag tror att jag spricker... öööh!!


Nu ska jag iaf proppa i brorsan lite mat innan vi ska cykla ner och bada på Källby!

Ikväll kommer grannarna in och grillar, mysigt mysigt!


Bjuder på några bilder från Götet där jag var med världens bästa människor!!

          

Av Nathalie - 19 juli 2010 17:35

Hahaha jaa jag har ganska tråkigt, och Johanna svarar inte i telefonen sååå då får jag väl döda lite tid ;)



1. Fullständigt namn?- Nathalie Malin Jönsson
2. Ålder? - 16
3. Vart bor du? - Lund
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa, syrran och brosan
5. Färg på ditt hus? - Rött
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet

7. När är du född? - 13 januari
8. Klass? - Ingen
9. Vilket år tar du studenten? - 2013

10. Något jobb? - Nej
11. När gick du upp i morse? - typ.. 10.30

12. När ska du sova? - ikväll ;)

13. Duschat idag? - Ja
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej

16. Vad har du ätit idag? - Frukost och lunch
17. Dagens klädsel? - Kjol och T-shirt
18. Dagens smink? - Nada :)
19. Dagens sötnos? - Johanna B
20. Dagens roligaste? - ingen...

Socialt:
 22. Hur många har du kysst? -  hahaha, det ni!
23. Vem kramade du senast? -  Sara
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - none
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Anbritt! xD

29. Vem fick du senast sms ifrån? - Center Syd xD

Favorit:
31. Film? -  Hmmmmm.... The notbook? Eller Speak!
32. Låt? -  Greatest love of all-Whitney houston
33. Mat? - Lax
34. Dryck? - Loka
35. Färg? - Lila 
37. Stad? - London
38. Land? - Frankrike elr USA
39. Ämne i skolan? - Musik
40. Människa? - Alla glada :)

Senaste:
41. Personen du tänkte på? - Johanna B

42. Personen du kysste? - Vet inte
43. Gången du spydde? - ehhhh typ 100 år sedan...
44. Gången du grät? - Lördags

46. Gången du var i Göteborg? - Förra veckan :D

47. Gången du var i Stockholm? - Ca 1 ½ månad sen


Antingen eller:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa
54. Tvspel eller datorspel? - datorspel 

55. Singel eller upptagen? - Upptagen

57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - eehh?
58. Ragga eller bli uppraggad? -  Bli såklart 
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Paradise Hotel  
60. Blont eller svart hår? - Blont!! (ofc liksom, det finns inga dumma blondiner bara avundsjuka brunnetter xD)

61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda 
69. Leva eller dö? - Leva

Antal:
70. Personer du älskar? - Ofantligt många!

71. Personer du hatar? -  Ingen tror jag!
72. Gånger du varit full? - Inga
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - eehhh 0!
74. Glassar du ätit på en dag? - heheheheheeeee :P kanske 3?

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - Inga tror jag...
78. Personer du saknar just nu? - Tina och Mountainmaaan!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1

Vem:
80. Vill du kyssa nu? - Ingen...?

81. Ska du träffa imorgon? - Kanske Johanna, mammas kompisar
82. Sjöng du senast för? - Ingen hoppas jag, för jag var ensam hemma!
83. Hade du senast en msn-konversation med? -Julia
84. Spelade du tvspel med senast? - Eehh typ med... mikaela när vi sjöng singstar! Räknas det?
85. Vill du ta med på resa nu? - Johanna B
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -  Inga-Kerstin!!!
87. Förtjänar att dö? - våldtäktsmän och pedofiler!
88. Är söt? - Måååånga!

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Ingen! Jag vill ha min säng för mig själv :D

Vad:

90. Vad gör dig glad? - Mina vänner
91. Gör dig ledsen? - Vet inte riktigt...
92. Vill du helst göra nu? -  Kolla på VD
93. Önskar du att du slapp göra? - Städa -_-
94. Vill du ha nu? -  Eeehh... är det fel att skriva pengar? xD
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Hmmm... ingen aning!
96. Längtar du till? - Längtar tills emma och jag ska på cykelsemester!
97. Tycker du om dina betyg? - Dom är väl ok?
98. Ångrar du i ditt liv? - Inget tror jag :)
99. Är det bästa som hänt dig? - Mina vänner och min familj!
100. Hur mycket är klockan? 18.01

Av Nathalie - 1 juli 2010 21:36

Asså den tredje filmen i The Twilight Saga var helt klart en bästa. Visst fanns det vissa ställen som kunde gjort bättre, och vissa scener som jag hade velat ha med från boken, men det gör ändå inget! För resten... var helt klockren!! Blandningen mellan citaten från boken och alla nya skämt och allt sånt var sjukt bra, och jag tror nog aldrig att jag skrattat så mycket åt en film som jag har gjorde i tisdagsnatt! Som när Bella sammanbitet sagt till Charlie:

- Dad, I'm a virgin!

Så kommer världen bästa från Charlie:

- Hm virgin? I think I like Edward even more now!


xDDD!!! Asså men kommer på sånt?!


Och i tält scenen när Edward vägrar att låta Jacob ligga i sovsäcken med Bella så säger Jake samtidigt om han går mot Bella:

- I am hotter than you! xD


Så jääkla klockrena kommentarer helt enkelt och det var det som gjorde filmen bäst!! Fight scenen var också helt amazing, älskade allt från alla effekter, ljudet till alla grymt bra skådespelare!! (Peter Facinelli in my heart!!)


Fast boken är ju ändå bättre ;)

Ovido - Quiz & Flashcards