nathalie-malin

Alla inlägg under september 2010

Av Nathalie - 18 september 2010 12:52

R.I.P   


 


  


Av Nathalie - 4 september 2010 23:36

Grattis grattis grattis grattis till världens bästa Elin dom fyller 15 år idag!!


Och detta firades på världens finaste restaurang, världens kändaste iaf! ;)

och hon fick även världens finaste present, ett likadant påslakan med Twilight som jag har ^^ och hon blev jätte glaaaad! Hoppas jag iaf! (;


 

Såhär såg det ut iaf^^


Min dag har inte innehållt så mycket. Är dunder förkyld så jag KAN inte göra så mycket... satsar dock på att till varje pris bli firsk tills på måndag då vi ska till Ven med klassen! Kuuuuul!! :D


Nu ska jag nog sova. Är helt slut faktiskt! Imorgon blir det ut till Nova, göra lite matte kanske (glöm det där kanske, jag måste om jag inte vill sitta på tisdag med det... åh vad trist!!)


Sååå tjingeling till dess!


  

Av Nathalie - 2 september 2010 17:12

Aaaah, har städat jätte mycket idag. Känner mig ypperligt duktig om jag får säga det själv :)


Dagens började med att jag sov till ca kl. 10, för vi är ju lediga idag (heeehee^^), och sen så tog jag med datorn till sängen och kollade klart på filmen jag började på igår. Såg Alive, som är en verklighetsbaserad film! Rekomenderas!! :P


Sen läste jag lite och sen drog jag mig upp ur sängen och började packa. Hade faktiskt inte packat allt mycket, med tanke på att vi flyttar om lite mer än en vecka bara! Bara idag packade jag 3 stora flyttlådor! Så lådorna har nu förökat sig med ca 100% på mitt rum xD Och sen så har jag tagit ner allt som satt på väggarna också. Tavlor och posters, och gud vad tomt det er ut nu... kan ju bero på att jag inte har Edward ovanför sängen längre... men snart: då har både Edward och Jacob I sängen xD På mitt påslakan såklart, hallå vad tänkte ni på?!


Nä nu ska jag göra lite annat!!


  

Av Nathalie - 1 september 2010 21:58

Neeeeej!! Läste just på Malin's finfina blogg och upptäckte att jag missade dagen!


Det är ju idag som tåget till Hogwarts går! Så lite sur blev jag nu när jag kom på att jag istället för att sitta här och vänta på hösten, kunnat vara på Hogwarts och haft roligt istället. 

Lite orättvist är det ju att man inte får hem något brev som påminner oss, vi som har så dåligt minne! ^^


 


  

Av Nathalie - 1 september 2010 21:37

Åååh jag älskar min mamma och pappa!! Idag när jag kom hem från skolan så kom mamma med en påse och upp på plockar hon en påslakan! Och inte vilket påslakan som helst!! Utan på täcket så finns detta motivet:


  


Ja texten vet jag inte om det är med, men det tror jag ju dock inte ^^

Men detta påslakan kommer jag iaf att använda flitigt! Detta och det som vi kanske ska beställa från england, det med brittiska flaggan. Det blir det otroligt svårt val varje gång man ska byta lakan... kan man inte ha 2 täcken? Jag har ju 2 kuddar, så varför inte egentligen? För det skulle lösa så många problem! ;)


  

Av Nathalie - 1 september 2010 20:55

Ååh vad härlig dag! Så perfekt på något sätt! Är ledig imorgon så det känns som fredag. En perfekt låtsas fredag är vad det är idag. Och jag älskar det!

Överraskningen hos Sofia i söndags blev perfekt! Hade väldigt roligt, och för er som undrar så var överraskningen bara att jag lagade mat till oss och att vi sen gjorde världens godaste efterrrätt! Mellan maten och kakan spelade vi Twister. Det spelet man alltid spelade när man var liten! Spelet med en stor plast matta och en plata med en pil som man satte fart på så pekade den på en färg. Skrattade som in i, samt så förlorade jag! Hahah, men det var bara för att jag inte kunde sluta skratta när Sofia la den avgörande kommentaren "tja jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Vi kan ju vänta tills det kommer en ny röd prick". Haha skrattar fortfarande åt det.


Idag så hade vi musikteori på morgonen. Jag har kommit i nybörjargruppen, trots att jag redan har haft musikteori på Fäladen i 3 år! Känner mig riktigt duktig! Det är ju nästan en konst att inte ha lärt sig något på dom åren. Vet inte vad som hände riktigt... det gick så snabbt! All tid som vi trodde att vi hade, bara försvann. Undrar vart den tog vägen!

Sen så hade vi engelska där jag, Mårten och Kathinka gjorde en blogg till våran "bokklubb". Haha ja våran lärare kallade det det, så vi skulle göra en blogg så att hon kunde gå in och läsa vad vi hade diskuterat om. Det gick väl sådär. Men nog fick vi ett väldigt unikt blogg namn!

Efter lunchen hade vi matte, och efter det idrott. Tycker om våran idrottslärare riktigt mycket! Hon är så lätt att tycka om på något sätt. Så enkel och orginel.

Sen hade jag och M följe en bit tillbaka till skolan, innan hon svängde av mot sitt håll. 


En bra dag helt enkelt. Nämnde jag att vi inte heller hade någon matteläxa tills fredag? Det gjorde min dag lite! Så skönt att slippa sitta med näsan i mattenboken imorgon! Istället så ska jag bara slappa. Läsa lite i våran bok vi läser i engelskan, alltså är den på engelska. Lite jobbigt att läsa faktiskt, tar en liten stund att komma in i. 

Nä, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan. Dvs ladda över saker från min gamla dator till min nya. Detta tar tid... visst musiken hade jag väntat mig att det skulle ta tid, men inte bilderna. Jisses sån tid!


Kram!

  

Ovido - Quiz & Flashcards