nathalie-malin

Alla inlägg under oktober 2010

Av Nathalie - 26 oktober 2010 20:47

Tjaaa... någon gång ska det väl hända? Och varför inte nu, när jag egentligen ska läsa på till Id provet imon? ;)


Det har hänt så himla mycket sedan jag skrev sist. Det är ju över en månad sedan herre gud! Jag har varit på körläger, slutat i kören, börjat på en annan kör, jobbat, varit i skolan, fikat, bowlat, varit i staffanstorp, pluggat lite för mycket matte, varit i skolan, fått bekräftat att NV1D verkligen är den bästa klassen i universum, lyssnat på ton med musik, träffat nära och kära, haft tankar om att jag borde packa upp på mitt rum (DET har dock inte hänt ännu... xP), kollat på massa serier på datan och MYYYYYCKET mer!!


Men ska bli lite bättre på att ta bilder, så återkommer jag imon^^ För nu MÅSTE jag plugga till idrottsprovet!


  

Ovido - Quiz & Flashcards