nathalie-malin

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Nathalie - 4 september 2010 23:36

Grattis grattis grattis grattis till världens bästa Elin dom fyller 15 år idag!!


Och detta firades på världens finaste restaurang, världens kändaste iaf! ;)

och hon fick även världens finaste present, ett likadant påslakan med Twilight som jag har ^^ och hon blev jätte glaaaad! Hoppas jag iaf! (;


 

Såhär såg det ut iaf^^


Min dag har inte innehållt så mycket. Är dunder förkyld så jag KAN inte göra så mycket... satsar dock på att till varje pris bli firsk tills på måndag då vi ska till Ven med klassen! Kuuuuul!! :D


Nu ska jag nog sova. Är helt slut faktiskt! Imorgon blir det ut till Nova, göra lite matte kanske (glöm det där kanske, jag måste om jag inte vill sitta på tisdag med det... åh vad trist!!)


Sååå tjingeling till dess!


  

Ovido - Quiz & Flashcards