nathalie-malin

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Näst sista dagen

Av Nathalie - 30 december 2010 14:00

Asså jag kan inte förstå vart år 2010 har tagit vägen? Så himla mycket har hänt och så himla mycket har förändrats! Var jag är nu, hade jag aldrig kunnat drömma om för 1 ynka år sedan. Jag har börjat på gymnasiet t.ex Jag valde Spyken och kom in där, och jag stormtrivs! Detta var något som jag för ett år sedan hade Big ångest för, att just välja gymnasie! Men tänkt, jag klarade det faktiskt ;)


Detta var ju bara en av alla saker, men att just ha börjat på ny skola, träffat nya vänner, blivit skild från mina gamla har fått mig att växa som person faktiskt, och jag har förändrats. Postivt såklart ;) Och även fast jag inte går i samma klass som mina bästa vänner längre, så ses vi ändå! Och faktiskt så uppskattar man dom på ett annat sätt nu, och man har nästan roligare tillsammans. Vi hade såklart roligt innan också, herre gud vad vi har skrattar genom åren (shit jag lät gammal där!) men vi nästan levde på varandra ca 8 h om dagen, 5 dagar i veckan ca 40 veckor om året i 4 år. Att bli irriterad var mycket enklare innan, och det var oftare som man hamnade i en diskution med någon om något helkostigt :P


Så ja, med risk för att låta som en 90 årig tant som levt hela livet redan, jag uppskattar mina kompisar mer nu när vi inte ses så ofta, och tiden vi spenderar är nu kvalitétid, istället för kvantitét. Det är iallafall så jag känner!


Älskar er SKITMYCKET!!

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 16 april 2011 22:55

Dagen har bestått av en helt galen blandning av saker! Blev väckt kl. 6 av ett par vänner som bokstavligt talat attackerade mig när jag sov! Följt av 7 timmars köande i REGN!  Detta är ju ett sätt att spendera sin lördag på...   Och jag som h...

Av Nathalie - 15 april 2011 14:23

Nu är det bara 45 minuter kvar tills jag officielt går på PÅSKLOV! Längtar som in i, ska fira lite ikväll! Känner för att baka något... frågan är vad!   Ikväll har planerna blivit inställda med Elin och Co. så kvällen är helt fri. Skööönt! Så d...

Av Nathalie - 14 april 2011 21:38

Ohh yes mina vänner!! Ohh yes!!   Hej förresten! Har inte bloggat på superlänge, blev påmind av en tjej i klassen idag. Så jag kände att nu var det dags! Dessutom så har jag ju saker att skriva om också! WOHO! ;)   Har haft en relativt bra ...

Av Nathalie - 8 april 2011 21:34

Då var det gjort...!   Nu är det bara att hålla tummarna!   ...

Av Nathalie - 5 april 2011 22:32

Innan jag går och lägger mig, vilket jag borde ha gjort för länge sedan, så vill jag bara slänga upp ett par bilder från igår! Det var en dag jag sent kommer att glömma, och jag hoppas att jag kommer att gå på konserten som är i juli! Annars står jag...

Ovido - Quiz & Flashcards