nathalie-malin

Alla inlägg under december 2010

Av Nathalie - 28 december 2010 22:24

Halloj måste vara det fulaste sättet att säga hej på. Låter hel konstigt, passar inte i munnen liksom. Halloouuijj. Haha skit samma!


Jag ÄLSKAR jullov. Det finns seriöst inget bättre och jag får nästan ångest av att bara tänka på att jag ska till skolan igen om 2 veckor! Usch...


Men tills dess så finns det ju faktiskt väldigt många roliga saker att se fram emot! Imon ska jag kanske köpa en ny kamera till exempel. Och otroligt nog passar det PERFEKT ihop med mitt nyårslöfte som jag ska göra relaterat till bloggen. Jag ska försöka att blogga någon gång varje dag och sen så ska jag veeeerkligen försöka att inte dumpa bloggen som jag alltid gör ;) Och sen så ska jag ha mer bilder. Lite roligare bilder :P

Iaf! Och sen så ska jag åka skridskor med J och E imon. Och sen så ska jag till Staffanstooorp (Läs med skeoone dialeekt) och fira nyår och sen så ska jag säkert komma på något roligt att göra nästa vecka. Annars så gör jag bara det jag har gjort denna veckan. SLAPPAT! Det är lyx det ;) Så jäkla skönt!


Seee u later, alligater <3


Haha, egobilder is the shiit ;)  

   

Av Nathalie - 26 december 2010 14:08

Hej allihopa! Nu drar jag och syskonen på bio, ska se nya Narnia i 3D, spännande spännande! Hörs ikväll, ska till TIna efter bion så bloggar därifrån!


    

Av Nathalie - 24 december 2010 13:38

Trots mitt dåliga uppdaterande, och bristande blogglust så kände jag ändå ett måste att önska er


God Jul!



    

Av Nathalie - 14 december 2010 21:43

... av dom bästa <3


Ovido - Quiz & Flashcards