nathalie-malin

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Nathalie - 14 april 2011 21:38

Ohh yes mina vänner!! Ohh yes!!


Hej förresten!

Har inte bloggat på superlänge, blev påmind av en tjej i klassen idag. Så jag kände att nu var det dags! Dessutom så har jag ju saker att skriva om också! WOHO! ;)


Har haft en relativt bra dag. Ibland var jag typ sjukt långt nere, men vissa delar av dagen har varit SUPER! Hade matte imorse och efter det så drog jag och bästaste Caroline till HM! Lagom till öppningen av dörrarna vid 10 kom vi (jag som hade trott att dom öppnat tidigare!!) för att kunna rusa in med alla andra och roffa åt oss det vi kunde! Jag hade sen innan spanat ut en tunika jag verkligen ville ha, men den hade dom dåligt nog inte i Lund. Åhh så jäkla surt! Men jag hittade mycket fint ändå till slut, och i påsen på vägen ut låg där tillslut 5 plagg och en tygkasse. Mycket nöjd måste jag säga!!

Sen så har vi haft konsert, ganska nöjd är jag nog ändå. Fast... ja! No need to talk about it! ;)


   

          



Muuucho fina saker! Och super nöjd är jag allt :)

Köpte också en låååång vit långkjol, men den ville inte fastna på bild helt enkelt... vit vägg, vit kjol... not the best combination ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards