nathalie-malin

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Nathalie - 9 februari 2011 21:30

... En bild på mig själv!


  



Kom på en sak! Ska jag lägga upp min svenskafilm?

Den är to die for ;)

Av Nathalie - 9 februari 2011 20:51

Heej bloggen!


Gud vilken vecka jag har haft, och fortfarande har. Men nu känns det iallafall som det värsta är över, jag har lämnat in min svenskafilm och skickat in min historiesammanfattning om svenskarnas emigration till Nordamerika. Nu har jag bara matte och fysik tills på fredag, meen imon har vi håla så får säkert gjort lite då. 

På fredag är det SUPER BOWL och jäääkla vad vi peppar!! Ska bli hur roligt som helst ju! Sen på kvällen blir det jobb och samma på lördag förmiddag. Efter det blire fika med Sofia på något mysigt fik i stan, en väldigt bra lördag med andra ord! =) 


Nej nu ska jag kolla på Fringe men mamsen, spännande värre!! =)

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards