nathalie-malin

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Nathalie - 6 mars 2010 23:01

Ojj då! Såg att jag skrev helt sjukt konstigt i förra inlägget xD


Jag menade såklart att dom ska göra en vax skulptur som liknar Robert och inte att dom ska göra en vaxdocka AV honom! Hahaha värsta house of wax!!


Godnatt alla!!! <33

Av Nathalie - 6 mars 2010 22:50

När jag har tagit studenten så kommer jag heeeeeeelt klart att flytta till London. Det är inte det att jag har något emot lilla Sverige, det är bara det att London... OME!! Är helt kär i den staden asså! Ååååh den har verkligen allt!


Nää nu får vi sluta drömma!



OCH VET NI VAD?! Dom ska göra en vaxdocka av Robert Pattinson på Madame Tussaudes (stavning?) i London!!! How great isn't that?! Tror ni att man kan köpa årskort på det muséet eller? xD Lugnt något som jag skulle göra!!!!

Av Nathalie - 6 mars 2010 17:24

Hahaha jag bloggar igen!! :D


Just nu kollar jag på Law and Order SVU!! Åååh jag bara ääälskar det programet!!! Kollar det såklart på datan, har typ laddat ner alla 11 säsonger :)


Ska se hur ofta jag kan blogga dessa dagarna. Johanna jag tror nog at du har jäkligt rätt: Antingen så bloggar jag inte alls, eller så bloggar jag way to much ;)

Av Nathalie - 6 mars 2010 15:54

Ojojoj måste bara säga att det har varit jätte trevligt på månen! Rekommenderas starkt, ni måste verkligen åka dit någon dag!! ;)


Idag har jag iaf var it på isbanan med dom små barnen. Jag fick typ nervöst sammanbrott på dom idag men nu är det bara 2 veckor kvar och sen så är det avslutning. Skönt faktiskt!


Något mer spännande händer väl inte idag, men imon blire roligt ;)

Först är det såklart en trip till isbanan som står på schemat, och sen så ska jag kanske hem till Sofia och göra något (?) för att fördriva mina 2 timmars paus. Men senare på kvällen kommer kanske Tiiiina :D Och såklart så ska hon isf sova här, men jag har inte frågat M&P än... kanske borde göra det. Innan dom ser det på bloggen!!! xD

Vi ska isånafall kolla på Alice i Underlandet, den tecknade versionen. För i och med att den nya verkar vara en fortsättning på den så måste hon se den först ;) Väldigt mys!! :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards