nathalie-malin

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Nathalie - 25 mars 2011 19:00

Just nu är jag i Dalby och snart är det koooonsert!

Efter det blir falafel och läger här på eginogården, och till det tillkommer mycket mys!  Mycket roligt, får se om jag bloggar mer ikväll. Dvs jag får se om det finns internet. Ha en bra fredagskväll!


   


Lite konstiga och galna är människorna här ute, men jag älskar dom ändå!

Älskar dom som satan!!

Av Nathalie - 25 mars 2011 16:00

Jag längtar längtar längtar!


Nu är det bara 10 dagar kvar, 10 dagar!



<3

Av Nathalie - 25 mars 2011 14:27

Tjing Tjing!


Äntligen fredag! Fast ändå så känns det inte som fredag, det känns.. neutralt. Som ingen speciell dag alls faktiskt! I natt så sov jag hos Elina, mycket mysigt att snacka tills klockan var alldeles för mycket! Men efter det så har dagen varit... sådär! Vi har gjort kemiprov, fått tillbaka fysikprov och det har regnat. Aja, men kvällen har väl roligare saker att erbjuda, berättar mer om det senare ;) 


Nu ska jag återgå till kakor och historia! Haha ni måste tro att det är allt jag har på mitt schema, men ack det är det inte! Detta är veckans höjdpunkt. Och att Ylva sitter bredvid gör det mycket soligare utanför!!


  Fast Y var lite ovillig att vara med på bild, så jag fick ta till lite våld!


 Cut my hair and call me Ebba Grön! xD


Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards