nathalie-malin

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Nathalie - 24 mars 2011 12:58

Historiaprofessorn här!


Lektionen har bestått av kakor, lite svenska och datorer. Vi ska skriva ett fördjupningsarbete om en internationell konflikt. Jag funderar snart på att starta en egen internationell konflikt för att få något att skriva om. Med andra ord så har jag ingen som helst aning om vad jag ska skriva om!



Jag får se helt enkelt!  


Tjiiing!

Av Nathalie - 24 mars 2011 10:20

God morgon!


Gud vad härligt väder ute! När jag cyklade till skolan i morse så kunde man riktigt lukta att det är VÅR! Hoppas att det håller i sig och om inte, så hoppas jag på att bakslaget inte blir så stort iallafall. Snön kan ju t.ex hålla sig borta!


Just nu sitter jag i biblan och ska plugga kemi, har håltimme då vår spanskalärare aldrig dök upp, you gotta love her! Sen så blir det lunch och historia och sen får vi se vad dagen har att erbjuda! Ska lämna in lite papper till kuratorn på skolan också, om sommarjobb! Hoppas att jag får något riiiktigt brauu!


Ha det bra!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards