nathalie-malin

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Nathalie - 16 januari 2011 22:02

Ja min söndags kväll avslutades med att sitta i sängen och kolla på film. EN rolig en dessutom! Jag hade aldrig innan sett "Tomten är far till alla barnen" innan, förrän jag hörde ett avlägset rykte(Läs: läste det på wikipedia) att en viss Anders Ekborg är med i den. Och visst är man lite svag för musikal killar som har en röst som en guuud, så vad kan man säga? Jag hade lite extra tid över och hipp som happ så såg jag den. Den var faktiskt rolig, och faktiskt över förväntan för en svensk film ;) Ooooch sen så var ju Anders Ekborg med i den, sa jag det? ;) Hööö...


Nu ska jag sova, börjar ju som sagt 8.10 imon. Måste förresten kolla vart jag ska va... hmm hoppas att det inte är på fjärde våningen ^^


Godnatt! :)

Av Nathalie - 16 januari 2011 17:22

Hata söndag! Men samtidigt lite kärlek på just denna söndan! Har varit på kör, haft fint besök och har haft allmän mysigt, men sen kan man ju inte bortse från att det faktiskt är söndag och att det är skola imon. Dock har vi nytt schema så det ska ju ändå bli lite roligare, jag tycker iaf det! Dagarna blir lite mer oförutsägbara när man vaknar på morgonen och inte direkt vet hur dagen ser ut. He, vissa mornar vaknar jag och vet knappt vad jag heter så trött jag är ;) Men DET ska iaf inte hända imon, för då börjar jag 8.10 med fysik. Kan faktiskt bli roligt, fick oförväntat bra resultat på NP i fysik som vi gjorde i nian ju. Men det sägs bli svårt... uuh! Och sen så slutar jag inte förrän kl. 16.25 och efter det blir det Dalby och kör! Så jag kommer kanske va hemma vid halv 8 kanske! Myyyysigt trött kommer jag också va ^^


Nä, nu ska jag mys bort min söndags kväll med någon bra film och samtidigt ska jag sy i en knapp i min jacka, höhö det är på tiden!

Ovido - Quiz & Flashcards