nathalie-malin

Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Händer det så händer det :) Varför planera över huvud taget?!

Av Nathalie - 13 mars 2010 22:06

Ååh är det inte jätte roligt när något spontant händer. Något som man absolut inte räknat med?! :D


Kl. 17 i dag så satt lilla jag inget ont anande när JB smsar och säger att vi ska träna på VS ändå :) Så efter lite velande hit och dit kom vi iaf överrens om att vi skulle ses på VS om 5 minuter. Väl där så står jag och väntar på J och när hon kommer och vi går in så säger tjejen som jobbar där att dom stänger om 10 minuter. Vi bara: neeeeeeej!!!! Vi som hade släppat oss dit en lördag kväll, vi som skulle vara duktiga och träna fast ändet var helg och så är det detta man får?! Jaa iaf så fick vi ju gå ut igen, men smart som jag är så tvingade jag hem JB hem till mig, för jag ville gå på bio!!!!!!! Men men J har faktiskt en ganska stark vilja, så det blev ingenting. Så istället gick (!) vi till Ica och skulle egentligen köpa Ben&Jerry's men det blev inget med det, utan istället köpte vi en massa frukt och som vi sedan dopade i smält choklad från min choklad fondy (stavning?) apparat :) Mumma var det!!! Och guuud vad mätta vi blev, trodde faktiskt att jag skulle spricka!! xD

Och sen under tiden vi åt och hade mysigt så kollade vi på Wild Child, en jäkligt rolig film som passar perfekt för typiska tjejkvällar!


  

Mmmmm!!! Vindruvor, banan, melon och mango with chocolate! :)


  

Med världens bästa Bergman <33

    

Tjaa... till vårt försvar: Vi är blondiner båda två ^^ Men lite fina var dom ändå!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 16 april 2011 22:55

Dagen har bestått av en helt galen blandning av saker! Blev väckt kl. 6 av ett par vänner som bokstavligt talat attackerade mig när jag sov! Följt av 7 timmars köande i REGN!  Detta är ju ett sätt att spendera sin lördag på...   Och jag som h...

Av Nathalie - 15 april 2011 14:23

Nu är det bara 45 minuter kvar tills jag officielt går på PÅSKLOV! Längtar som in i, ska fira lite ikväll! Känner för att baka något... frågan är vad!   Ikväll har planerna blivit inställda med Elin och Co. så kvällen är helt fri. Skööönt! Så d...

Av Nathalie - 14 april 2011 21:38

Ohh yes mina vänner!! Ohh yes!!   Hej förresten! Har inte bloggat på superlänge, blev påmind av en tjej i klassen idag. Så jag kände att nu var det dags! Dessutom så har jag ju saker att skriva om också! WOHO! ;)   Har haft en relativt bra ...

Av Nathalie - 8 april 2011 21:34

Då var det gjort...!   Nu är det bara att hålla tummarna!   ...

Av Nathalie - 5 april 2011 22:32

Innan jag går och lägger mig, vilket jag borde ha gjort för länge sedan, så vill jag bara slänga upp ett par bilder från igår! Det var en dag jag sent kommer att glömma, och jag hoppas att jag kommer att gå på konserten som är i juli! Annars står jag...

Ovido - Quiz & Flashcards