nathalie-malin

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Hamster

Av Nathalie - 5 januari 2011 00:48

Hej alla nattramlare! 

Eller ni kanske läser detta imorgonbitti, men strunt samma! Jag gilalr egentligen att vara uppe sent, för ingenting slår den härliga känslan när man lägger sig i sängen och bara slappnar av och omfamnas av täcket! Höhö jag borde bli försäljare!


Men jag ska också lägga mig nu efter att jag skrivit klart, jag sitter bara här och överlägger lite med mig själv om jag ska sätta in hamstern i badrummet eller ha kvar henne här i mitt rum. Jag har satt in henne i badrummet oh stängt dörren alla andra nätter, men det är något hel konstigt med elementet där inne, så det är jätte kallt! Jag är helt rädd för att hon ska frya ihjäl ju! Det är typ det enda jag oroar mig för, att hon ska DÖ! Hon är ju så liten och har säkert ett mini mini hjärta, och hamstrar är alltid såna djur som dör när någon annan passar dom, det läser man ju ALLTID om i böcker ellerhur! 

Har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra, men det blir nog att ha kvar henne i rummet. Hon är ju så jäkla söööööt!! Och hon låter bara när hon springer i hjulet, vilket bara är typ 50 % av tiden höhö!


Godnatt, och sov gooott!!!


  Världens finaste bild, i know! Men efter 100 försök där Minna vägrade sitta still orkade jag inte mer! Höhö...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 16 april 2011 22:55

Dagen har bestått av en helt galen blandning av saker! Blev väckt kl. 6 av ett par vänner som bokstavligt talat attackerade mig när jag sov! Följt av 7 timmars köande i REGN!  Detta är ju ett sätt att spendera sin lördag på...   Och jag som h...

Av Nathalie - 15 april 2011 14:23

Nu är det bara 45 minuter kvar tills jag officielt går på PÅSKLOV! Längtar som in i, ska fira lite ikväll! Känner för att baka något... frågan är vad!   Ikväll har planerna blivit inställda med Elin och Co. så kvällen är helt fri. Skööönt! Så d...

Av Nathalie - 14 april 2011 21:38

Ohh yes mina vänner!! Ohh yes!!   Hej förresten! Har inte bloggat på superlänge, blev påmind av en tjej i klassen idag. Så jag kände att nu var det dags! Dessutom så har jag ju saker att skriva om också! WOHO! ;)   Har haft en relativt bra ...

Av Nathalie - 8 april 2011 21:34

Då var det gjort...!   Nu är det bara att hålla tummarna!   ...

Av Nathalie - 5 april 2011 22:32

Innan jag går och lägger mig, vilket jag borde ha gjort för länge sedan, så vill jag bara slänga upp ett par bilder från igår! Det var en dag jag sent kommer att glömma, och jag hoppas att jag kommer att gå på konserten som är i juli! Annars står jag...

Ovido - Quiz & Flashcards