nathalie-malin

Alla inlägg under mars 2011

Av Nathalie - 23 mars 2011 12:31

Samhällskunskap är inte en kunskap... det är en ickekunskap som man glömmer så fort man går ut ifrån salen! 


Men allt blir mycket bättre med Elly bredvid!

     

Av Nathalie - 10 mars 2011 22:54

Fysikprov... imorgon...


Varför Gud, varför? Varför kan inte jag också få vara bra på såna här saker?


Av Nathalie - 10 mars 2011 13:58

Jag vill ha en ny blogg! En helt ny, eller kanske ett nytt namn på denna gamla bloggen, jag vill göra om designen och färgerna. Jag vill att min blogg ska handla och spegla mig, och jag vill skriva och vissa kanske videos om allt jag älskar! 

Jag vill inte ha en blogg som är som alla storbloggares, för jag är absolut ingen storbloggare. Bara faktumet att jag går gymnasiet, NV, gör att jag knappt har tid att träffa folk andra än mina klasskompisar. Men jag vill hinna, och jag vill skriva i en fin blogg!


Så det är mitt projekt! :) Att först och främst komma på ett jätte fint namn, en titel till bloggen som sätter sig som ett slag i magen, något absolut klockrent!


Såå people, stay tuned! =)


  

Så söt, i know ;)

Ovido - Quiz & Flashcards