nathalie-malin

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Nathalie - 11 februari 2010 14:49

Johanna O(h?)lsson frågar oss om vi också hör det pipande ljudet.

Niklas frågar en massa om Farmville.

Johanna klagar högljutt om att hon bara har en häst på farmville.

Sandra sitter bredvid mig och läser detta inlägget innan det ens är publicerat.

Alla sitter på facebook.

Och aaaaaalla klickar snabbt undan det dom håller på med när Torbjörn kommer. En hel vanlig lektion på svenska engelska med andra ord ^^


Idag så har vi haft NP uppstas och, nej jag skrev inte om lärarnas allt för lång prov ;), jag skrev en konstig sak med typ ämnet att utmana gränser. Det blev... stressigt. Jag tror nog att ja har sträckt en muskel i handen xD


När jag kommer hem så ska jag... sova? Och ikväll så ska jag laga semlor till familjen :)



Till Johanna: Hallå kan du inte flytta hit istället så att man slipper skrika över hela salen??????????????????????????????????????????????????  

Ovido - Quiz & Flashcards