nathalie-malin

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Nathalie - 16 februari 2010 21:52

Tänkte egentligen lägga ut dom igår men det funkade inte!

Här kommer dom iaf     


                

Av Nathalie - 16 februari 2010 21:45

Ååååhhh gud vad mycket det är att lära sig om judendomen, kristendomen, islam, buddism och hinduism!!!! Försöker bara överleva denna veckan utan några större panikattacker ;) Tina, du har redan misslyckats!! xD


Har läst klart om judendomen nu iaf och antecknat massor, och nu börjar jag lite smått på kristendomen. Hoppas att det går lite fortare med kristendomen med tanke på att jag konfirmerade mig förra sommaren men det är kanske ingen garanti, med tanke på hur lite jag egentligen lyssnade... hehehe!

Men ska iaf börja nu så hoppas jag att jag hinner klart med det imon på svenska engelsan på morgonen så att jag kan börja med islam när jag kommer hem. *Jag tillber diiiig allah och allt detdär!!!* xD


Jag måste också bestämma mig för vad som ska stå på min tröja som vi ska beställa med klassen... tror nog att det blir Nathalie eller Nattis. Sandra satt och föreslog hela twilight citat idag som hade typ 100 bokstäver i sig xD Det kommer alltså inte gå!


Nu måste jag fortsätta innan jag ska lägga mig för jag ska upp tidigt imon för att jag har ju lovat att göra scones till mina syskon på deras födelsedag imon... Jaja är man storasyster så är man väl! Men det blir roligt :)


Sov gott!!

Jag städade rummet innan föresten!! :D

Av Nathalie - 16 februari 2010 17:11

Nu är jag heeeeemma igen!! Efter en dag i skolan måste jag fortfarande hålla på med skoln när jag kommer hem... inte roligt!


Saker att göra:

*So!!!!

* Biologi sak om hjärntumör!

* Städa på rummet

*Fixa min klocka som går lite mer än 2 timmar för sakta.

* Fixa kaninerna (nej inte fixa som i döda, utan mata dom xD)

*Duscha

*Längta efter lovet ^^


Nu ska jag iaf göra so... eller städa rummet ;)


Grattis vill jag iaf säga till Johanna Bergman som fyller 16 år idag!

Grattis Hamburgaren!!!   


  




Ovido - Quiz & Flashcards