nathalie-malin

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Nathalie - 15 februari 2010 21:22

Tja... alla har nog vid detta laget kommit fram till att uppdatera min blogg inte direkt är min starka sida. Men det är väl något som jag får blir bättre på :)


Under den tiden som jag har varit väck så har det väl inte hänt något större. Förutom att nya eclipse bilder har kommit ut xD!!!!


På morgonen idag så övade Tina och jag på våran låt men blev inte helt klara. Tina var typ illamående så nervös hon var när vi skulle säga det till Ingrid men hon bara okej deet är lugnt och jag trodde att Tina typ skulle svimma av chock. Hahaha x) Men vi har iaf kommit överrens om att vi ska spela upp det för henne istället för att spela in det för att det typ kommer att låta bättre. Det känns väl ganska ok. Nu gör det det iaf ;) men sen kommer jag att bli nervös som en korv!!


Sedan hade vi svenska och när vi kom, lite sent, så säger vår lärare Jaa men hallå vi ska ha NP idag! Och vi bara nää men gud vad snällt att du har meddelat det, men sedan visade sig det att det bara var en övning ändå. Bara... hööhöö?? Okej?!


Sedan hade vi No, Matte och engelska och det var väl ingen höjdare precis. På engelskan kollade vi på film och den var helt sjuk. Asså det bråket dom har på Irland (Nord irland?) är ju bara så jäkla barnsligt! Filmen slutade iaf med att dom skulle skjuta huvudpersonen men dom skjöt hans om stod bredvid istället... och nej jag tror nog inte att dom siktade dåligt ;)


Nu efter skolan så har jag gjort läxor, tränat med Tina på VS och nu (under tiden som jag har bloggat) har jag ätit.


Godnatt allihopa! <33



Ovido - Quiz & Flashcards