nathalie-malin

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Nathalie - 6 maj 2010 21:51

Hallåååå!!!


Asså något jag inte kan skryta med är att jag är bra på att uppdatera min blogg... hmm! Men nuuu kommer det efterlängtade inlägget iaf!!



Dagen har varit jätte rolig, med tanke på att vi har tema vecka sååå går vi hela veckan från 8.30 till 14.30 och heeela dagarna går åt att spela teater. iaf för mig, och jag har aldrig haft så roligt i hela mitt liv!!

Efter skolan blev jag iaf kidnappad till stan av Sandra, Johanna och Elin och vi hade toppen trevligt!!

Vi kollade lite snabbt på klänningar till balen, gick på banken och fiiikade gott på EH! Och jag kladdade såklart... -_-


 

Beställde Chai Latte och en muffin! ;D

Sandra och Johanna ;D <33

    

Eeeelin!! <3

Gruppfoto.. typ. Och fråga ITNE vad Sandra håller på med.. xD

     

Jäkla kladd!!

Ovido - Quiz & Flashcards