nathalie-malin

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Nathalie - 18 maj 2010 16:34

Åååh vad jag längtar till Lundakarnevalen nu!!! Ska bli så jääkla roligt och med tanke på att man har varit så mycket yngre alla andra gånger det har varit ska det blir myyyycket roligare nu!! Ooooch sen så ska jag kolla på massa olika artister osv. Skit roligt!

Men jag vet inte om jag ska köpa sånt "åkpass" eller vad man kallar det för 200 kr istället för att betala 50 kr för varje gång men går IN! Alltså kan man inte gå ut utan måste vara där heeeeela tiden!! Men ska höra med mina kompisar om det är någon som känner för att spendera framförallt lördagen och söndagen i stan, annars känns det lite onödigt. Vill ni det?! :D


     


Men nu måååste jag iaf sätta igång med mitt So arbete igen, blev inte riktigt klar igår. Eller jag har nog ganska mycket kvar!





Ovido - Quiz & Flashcards