nathalie-malin

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Nathalie - 15 maj 2010 21:36

Nu är det ju snart dags för MTV Movie Awards och jag tänker iaf sitta uppe och kolla, bl a för att jag måååste se vem som vinner Best Kiss!! Jag hoppas verkligen att det blir Robert och Kristen i år igen, för i år måste dom väl kyssas! Alla kommer väl ihåg hur det såg ut förra året?!


Asså det var så jäkla bäääst så det finns inte xD



Men jag föredrar att det ser ut såhär!!!!!!¨



Och sen så var ju Kristen inte heller heeelt fel när hon tog emot sitt egna pris:


Jaa jag längtar verkligen till den 6 juni... eller det blir ju natten till den 7 juni, så det är ju skola dagen efter! Meeen vi ska till stranden då och kolla på andra som ska surfa eller nåt, så då kan man väl typ sova?   

Det kör vi på tycker jag!!

Av Nathalie - 15 maj 2010 21:03

Aaah shit asså! Efter nästan en heldag i Malmö så jag ganska slut i både benen och i huvudet! Framförallt i benen, då vi såklart inte kunde besöka kära Malmö utan att gå vilse...


Iaf så hade vi jätte roligt, och under de 5 timmarna som gick super fort hann vi med många skratt med alla andra Twilight nördar!! Det var hur roligt som helst, något jag absolut ska göra om!! :) Tack så mycket Maya och Felicia!


Här kommer några bilder från dagen, och dom är inte dom bästa kanske för dom är tagna med mobilen!


Tina och Johanna!!


Planshen (wtf stavning?!) som senare blev Tinas!!!! :D  

  

Åååh denna ville verkligen aaaalla ha!! Grattis till dig som fick den ;)

I slutet kollade vi på New Moon och alla skrek typ hela tiden :D (y)  

Mellan alla aktiviteter fanns det mååånga tidningar att välja mellan,

Tina likey!! ;D  

  

Som sagt, en jäkla massa tidningar!! :D


  

Och sen så körde vi en skit roligt lek, jag älskar såna lekar iaf ;D Orden ovan skrev jag i den ordningen dom står i, och sen skulle man skriva det man första kom att att tänka på och "frågorna" var följande:

1. Skriv den första karaktären du kommer på.

2. Skriv en till.

3. Vad tänker du på om vi säger röd.

4. Skriv det första djuret du kommer att tänka på (vette fan var jag fick ren ifrån xD)

5. Såhär känner du för Eclipse.

6. Såhär skulle du känna dig om du gick ensam på en mörk och tom gata.


Och sen så blev "resultatet" såhär:

1. Folk ser dig som denna karaktären.

2. Denna karaktären är du egentligen.

3. Såhär kommer du bli som vampyr.

4. Det här kommer du att äta hela tiden som vampyr.

5. Så känner du inför kärleken.

6. Så känner du när du dödar människor som vampyr.


Det låter kanske lite konstigt, men det var helt sjukt roligt iaf!!


Sees   

Ovido - Quiz & Flashcards