nathalie-malin

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Nathalie - 14 maj 2010 23:26

Jaa nu har jag kommit hem från den stora staden malmö ;) Och guuud vad roligt vi hade där, jag och Elin, trots att det blev lite kaos!


Allt började nere på stationen där jag för en gångs skull var i tid!!! Och för er som känner mig, häpna vid dessa ord!!!! Men trots att jag denna enda gången var i tid så blev det ändå lite ändrade planer för tåget Elin skulle med hade kört utan henne, asså det är absolut ingen hyfs i dagens samhälle!! Så taskigt att inte vänta på en liten söt flicka som Elin ;) Iaf så skulle vi då ta ett tåg som gick 18.39 men som sen fick en ny avgångstid som var 18.52 vilket vi ALDRIG skulle hunnit!! Så Elin pappa var SKIIIIT snäll och skjutsade oss in till Malmö på 10 minuter!!!!!! Så vi hann preciiiiis, och med tanke på som vi sprang på slutet är det inte konstigt ;D


Iaf så var det en sjuuukt lyckad kväll och jag skrattat så mycket så att jag har fått magrutor och kramp i kinderna!!   

Tack så jätte mycket Elin för att du var med och gjorde fredagskvällen så lyckad! <33


     

     

My Man <333 ;D


Lille Söte Elin!! <333  

  

Och jaaaag ^^


Imorgon blir det till Malmö igeeeeeen på Twilighträff, och denna gången tänker jag INTE ta bussen, så jag har en tendens att inte hamna där jag vill med just det transportmedlet! ;D Hoppas verkligen att det blir roligt... kommer måånga bilder då också, kanske! :)


Sov gott!! <3    

Av Nathalie - 14 maj 2010 16:06

Tina, kommer du ihåg när jag sa:

"Om jag någonsin börjar lyssna på Justin Bieber, så måste du skjuta mig!"


Nu har den dagen kommit iaf!! Neej jag kan inte börja lyssna på honom,  han sjunger som killen i Tokio Hotel, dvs som en TJEJ!!! Kan inte, kan inte, kan inte!

  



  


Av Nathalie - 14 maj 2010 12:14

Ojoj det blev riktigt långa inlägg igår, hehe ^^ Efter gårdagens avsnitt så kollade jag på Kissies och bellas blogg hela tiden men ingenting kom upp, och man kunde inte ens gå in på Kissies blogg tillslut, överbelastad kanske?! :P

Gick iaf in på Tyras blogg och läste alla kommenter där och folk skrev ju såklart att hon var så jävla omogen osv, men seriöst! Dom bjöd dit Kissie, INTE Alexandra. Det stod till och med att Dagens gäst var Kissie. Så dom bjöd dit Kissie och dom fick Kissie, vad hade dom förväntat sig?

Jaja nog om det nu ^^


Dagen ser väl ut att bli rolig!! Ska möta Elin på stationen lite över 18, så nu innan det har jag ingen aning om vad jag ska göra. Tänkte först åka till Victoria och träna lite, men det får jag skita i för jag duschade precis.


Och vem ville följa med och kolla SATC?! Måste ju boka biljetter snart! Som tar sluuut folket!

Bjud iaf på en bil på min syrra som snodde min telefon ;) Heheheh <33

  




Ovido - Quiz & Flashcards