nathalie-malin

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Nathalie - 15 november 2010 21:31

Ja så går det faktiskt, när man har en hjärnhalva som faktiskt vill plugga och bli klar med skiten till provet imon, och sen en hjärnhalva som envisas med att få in på facebook hela tiden... skit hjärna, finns det ingen second hand så dessa maskiner? Eller vad ska man kalla det... heheh kroppsdel skulle ju inte sitta fel kanske? Oj då... xD


Längtar som sagt tills provet är över imon, slutar efter tre lektioner dvs kl. 11.55 Väääldigt finfint! Så då ska jag väl hem och göra matte istället, för lilla jag ligger visst lite efter. Heja miig... woow (känn ironin).

Ska kanske göra ett sånt schema över veckan som alla andra bloggare verkar göra? Det kan jag göra imon efter skolan (men skulle ja inte plugga matte då?) så blir det såå bra såååå!


  

Tänk vad bra om man kunde se ut såhär imon, att kunnafå in boken i huvet eller nåt. Eller ladda in all info I huvudet. Respekt asså ;)


Neej nu tar snart min goda hjärnhalva över, så nu ska jag plugga klart (jag ska, jag ska, jag ska!!!) så vi hör imon!


Godnatt alla glada!


  

Av Nathalie - 15 november 2010 19:37

... EXACTLY!


Av Nathalie - 15 november 2010 14:00

Har två av mina nära och kära som fyller år idag! Ville bara ägna ett inlägg till dom och hoppas att dom får världens bästa dag!!


        



Sandra och Sofia!!!!!



GRATTIS TILL ER BÅDA!!!


  

Av Nathalie - 15 november 2010 11:34

Hallå hallå! Godmorgon också kanske? Själv så har jag varit uppe i typ 4 h *stolt* Har precis varit hos tandläkaren så jag missade spanskan. Hade iaf inga hål i tänderna, och inget annat dåligt. Toppen toppen Nathalie!!

Efter gick jag till HM som ligger typ vägg i vägg med tandläkaren, för skulle ändå inte hunnit tillbaka till spanskan. Köpte en JÄTTE fin kjol och en 3/4 långärmad tröja till på fredag när jag ska till Niklas och fira honom. Visar kanske senare, eller så sparar jag det till på fredag.


Ni har jag samhällskunskap och det är så tråkigt. Vår nuvarande lärare är värre än Inga-Kerstin på fäladen. Hon har alltid samma kläder på sig, jag skojar inte! Alltid bruna byxor, brunt linne och vit tröja utanpå. Och ibland har hon en brun scarfs och brun kofta också. But that's it liksom, snacka om brist på variation.

Nu måste jag vara med lite, seeee you!


  

Jag just.... NU!




   

Ovido - Quiz & Flashcards