nathalie-malin

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Nathalie - 20 november 2010 22:06

Heej min glada läsare!


Denna veckan har varit helt crazy, helt otroligt fantastisk!! Samt så är det bara 90 dagar kvar till konserten, och jag längtar som en GRIS!! Om nu grisar kan längta ;)


Idag så var  jag, Tina, Johanna och Elin på Norrdagen och kollade lite. Shiiit vad duktiga dom är! Och dom hade några sjukt bra trummisar... låna? 

Iaf, sen så följde jag med la famila till XXX Lutz i Malmö och gud vad stort där var! Det fanns MINST 5 miljoner soffor, lampor att lysa upp hela Afrika och andra roliga saker! Emil, Sara och jag tappade intresset ungefär halvvägs igenom besöker och roade oss själva på annat håll... eller jag gjorde det och dom fotade. För vem visste att jag var redo att skaffa barn? Eller skaffa Nalle? xD


  

Först måste man hitta en söt nalle! Check 


  

En finfin barnvagn!


  

En supersöt säng!


  

En otroligt skön stol (som jag skulle vilja med eller utan nalle!)


  

En BabyBjörn potta (Hahah björn)


  

En toppen effektiv gunga (gungade sig själv!!)


  

Och sen så hittade jag en säng till mig själv också! ;D



En händelserik dag minst sagt, men nallen fick inte följa med hem sorgligt nog. En röst i mitt huvud sa att jag hade tillräckligt många gosedjur hemma... undrar vem som har gett rösten tillstånd att snacka :P

Nu ska jag kolla på lite mer film, har redan kollar på VD, Law and Order SVU och lite annat! Mys mys :)


Godnatt!

  

Ovido - Quiz & Flashcards