nathalie-malin

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Nathalie - 27 november 2010 20:00

Nu sticker jag på bio! Har på mig min favo mjukisbyxor och en påse godis i väskan! Good to go ;)


Hörs imon, tror nog inte att jag orkar blogga när jag kommer hem ikväll. Imon är det kör och sen Nova hoppas jag. Vill ju se vem som vinner ;)


    Denna ramen är så jäkla söt, kan inte sluta använda den ;)


  

Av Nathalie - 27 november 2010 18:30

Idag är det sista chansen att rösta fram vinnaren till Model Sweden tävlingen på Nova Lund!! Och vinnaren ska ju bli Michelle á la Andersson!!


  



Hahaha fan vad ni måste tycka att jag tjatar, ni kommer ju att bojkotta mig snart ;)


  

Av Nathalie - 27 november 2010 17:14

Asså man skulle ju tro att snön någon gång skulle ta slut i himlen, men nej tydligen inte. Dom har tydligen oändligt den sånt vitt fluff. Jag har iaf bytat till duntäcke... det där oändliga vita är också otroligt kallt och absolut inte lika roligt när det kombineras men vind. Det var tillochmed varmare på isbanan, jag var VARM idag när jag jobbade. Omg säger jag bara!


Ikväll så ska jag på bio och se Harry Potter igen, gaaaah den är ju så bra!! Can't wait liksom!!!! Ska bli jätte roligt, ska möta upp Sandra och Elin nere vid bion lite innan 20.30, så innan det måste jag duscha och äta lite.


   Blue Eyes :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards