nathalie-malin

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Nathalie - 22 november 2010 21:10




Detta ska helt klart blir mitt nästa projekt!! När jag var lite pysslade jag ganska mycket, och var ganska kreativ faktiskt. Eller jag tror det iaf ^^

Men detta ska helt klart bli mitt nya projekt!!! Hur enkelt som helst att sy ju! Och mycket mysigare än att bara krama sin kudde, för kudden kramar tillbaka!


Så detta lär väl bli av på jullovet kan jag tänka mig, för jag tror nog inte att jag kommer att ha tid innan. Skolan satsar på att dränka oss i läxor förstå ni! Jag tror nog att alla har det så nu innan jul... stackars oss ;)


  

Av Nathalie - 22 november 2010 20:08

Ja det första kvalificerar jag mig för iaf... 


Hej!

Har varit hemma sjuk idag, not kul alls! Har bara legat i sängen pretty muvh all day long och kollat på serier. Har skrivit klart mitt historia arbete nu också så nu behöver jag bara skriva till källkritik och lite sånt, men fattar inte ett skit av det så jag får fråga någon imon. Om jag ska till skolan vill säga... om jag fortfarande mår dåligt så får jag iaf gå till skolan imon och gå på föreläsningen som ska handla om vårat projekt som vi ska ha veckorna fram till jul nu. För det känns faktiskt ganska viktigt!


Åt precis årets första lussebulle!! Tänkte ta foto på den, men HOPPSAN!! Helt plötsligt hade jag ätit halva, så jag tänkt: "Vem vill se en halv bulle?" och så åt jag andra halvan också ;) det är väl ungefär vad som har hänt mig idag. Väldigt spännande, jag vet. Det är knappt så att jag kan hänga med i tempot själv asså *puuh* ;)


Vill se Harry Potter igeeen!! Den var så jäkla bra!! Får dra med någon stackare som inte har sett den än... någon som vill se den *ser jätte gullig ut och blinkar med ögonen*


Nä nu ska jag göra något nyttigt... kolla på serier!

Au Revour! (vi säger att det stavas så ;))


   Världens härligaste bild från Grönan i somras ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards