nathalie-malin

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Nathalie - 19 november 2010 17:36

Kan inte fatta det!!!!!!!Africa, HERE WE COME!!!!

Av Nathalie - 19 november 2010 12:00

Godmorron glada svenskar!


Hoppas att ni har haft en bra morgon, trots att hela lund har blivit lite vitt-grått. Fick lite chock imorse när jag såg det, men hoppade ändå upp ur sängen och tog på mig en härlig stickad kofta med leggins samt en stoooor halsduk, så jag var ganska bered på kylan när jag väl kom utanför dörren. Höll faktiskt bara på att halka en gång, fick sån snabb hjärtattack som man får när man näästan snubblar eller liknande. Bra start på dagen där...


Nu sitter jag på min näst sista lektion för dagen. Kemi... Sen har vi lunch och sen svenska. Igår på svenskan så började vi kolla på filmen Onskan, helt sjuk film. Så vi ska se klart den idag och sen så har våra klassföreståndare någon sorts överraskning till oss.  Har ingen aning om vad det är, men det r säkert inget speciellt... åååh jag som har hoppats på något roligt hela veckan! Fast vem vet vem vet? Jag lär ju uppdatera er om det senare!


Efter skolan ska jag skynda hem för att duscha, torka min stövlar och ta bussen ner till Svaneskolan. Ska vara tränare för att grupper på off-icen idag! Väldigt roligt faktiskt! Sen måste jag hitta ersättare till skridskorskolan imon för Tina och jag ska till Norrdagen. Kuuuul!!!! :)


Vi slutar om  3 minuter... snäääälla tiden skynda! Jag är såå jäääkla hungrig! Skulle kunna äta Voldemort om jag kunde!!!!

  

Eller en blomma också... dom ska du smaka ganska gott?


  


Ovido - Quiz & Flashcards