nathalie-malin

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Nathalie - 23 november 2010 23:48

Jaa nu ger jag mig ;)


Ska lägga mig nu, är ledig imon och ska ha utveckligssamtal. Ska kanske hänga med mamma in till Malmö på förmiddagen, men får se hur det blir.


Godnatt alla glada läsare!


   Hahaha, det behövs inga kommentarer här xD


  

Av Nathalie - 23 november 2010 19:06

Hej!!


Hur har era dag varit? Min har varit ganska bra, gick till skolan imorse i tron om att förläsningen om vårt kommande projekt skulle vara i kanske 1 -1,5 timmar. HA! Shii fick jag, kom inte hem förrän kl. 12 typ och då var jag helt färdig! Gick och la mig och somnade i typ 2 h. [Schaaise] (hur stavas det?)


Så nu har jag kollat lite på It's Learning vad jag har missat, kollar runt lite på fb, bråkat lite med brosan och lite annat vardagligt ;)


Ska lämna in mitt historiearbete idag, men innan jag gör det så ska jag ha telefon möte med Sofia, fattar inte vissa saker så jag ska få hjälp av proffsen!

Dom sa faktiskt idag på förläsningen att man egentligen borde ha mer telefon konferanser/möten för att minska på utsläppen. Det finns faktiskt folk som flyger 300 dagar om året!!! Hur pallar man egentligen!?


Nä nog för att det var roligt att flyga, men om man gör det så jäkla ofta så borde det roliga försvinna efter ett tag... och då kan man lika gärna snacka på telefon. Inte för att jag måste flyga till Sofia, men ni fattar poängen ;)


  

Kände att jag kunde behövt en sån här på bussen idag ;)


Ska börja lägga upp lite mer sommar bilder också. Fast än det inte har någonting med inlägget att göra ;) Det är ju så ruskigt kallt ute nu för tiden! Så håll utkik!


  

Ovido - Quiz & Flashcards