nathalie-malin

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Nathalie - 25 november 2010 20:15

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var ju roligt hurra!


NEJ, roligt är det inte. Det var inte plogat någonstans när jag skulle köra hem så där satt jag stel som en pinne på cykeln och var livrädd för att trilla. Usch... det är det värsta med snön, att trilla! Inte för att jag är rädd för att det ska göra ont, utan för att någon ska se det.

-"Jag skulle hellre dö av skräck än att dö av skam". 

Det är det bästa uttryck som någonsin skapats! Tack Sofia ;)


Satt och svarade på kommentarer innan, ååh asså det är typ dagens höjdpunk att svara på kommentarer. Det är så roligt att få dom, att liksom få veta att någon har vatt här och läst :) Det är SÅNA småsaker som man bara blir så glad av!


Nä  nu ska jag fortsätta att lyssna på min favo cd och njuta av kvällen. Haha åh vad gammal jag lät nu ;) Men imon är det fredag, sen helg med en massa julpyssel! OCH JULMUSIK! Har haft ett löfte i år att inte börja lyssna på julmusik innan första advent! ;)


   Har blivit lite mycket egobilder på sistonde, så här kommer en bild på en del av min fantastiska klass när vi åkte skridskor!! Så bäääst <3


  

Av Nathalie - 25 november 2010 12:30

Ni har väl inte glömt att rösta på Michelle?


Om du inte har gjort det, så tycker jag att ni ska göra det ;)


  

Klicka på bilden för att komma till Nova Lund's hemsida!


  

Av Nathalie - 25 november 2010 10:24

Hej!


Ja än så länge har jag faktiskt överlevt dagen. Men jag kan ju inte påstå att jag blev särskilt glad när det hade snöat ännu mer under natten... men det är ju ändå bättre med dån här snö, än blöt snö! För det är ju ännu större chans att halka i det, samt så blir mina stövlar heltblöta när det är sån snö. Så detta är ju ändå ett ljus i mörket typ ;) Även fast man blir bländad av snön!


Nu har jag spanska, har precis berättat för alla att jag har tvilling småsyskon och att dom är 11 år gamla. PÅ SPANSKA! :D Nästa vecka är det spanska prov, men jag tror nog att det ska gå bra, hoppas det iaf!


Ojj nu kom jag på att jag ska på råd idag... asså stackars min klass. Jag måste vra en av de sämsta representanterna som någonsin haft :P Glömmer alltid när det är möte!

Efter det så ska jag ha historia redovisning. Ska snacka om Karl XII och "Hattar och mössor". Tror faktiskt att det ska gå bra där också. Har inte läst igenom det så mkt, men texten om Karl XII är intressant enligt mig, så det är enkelt att prata om och den andra texten är inte så lång. Så behöver nog bara kolla på den lite snabbt.


   Jag och min äääälskade termosmugg! Har blivit helt beroende av att ha med den överallt ;)


   

Ovido - Quiz & Flashcards