nathalie-malin

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Snow is falling!

Av Nathalie - 24 november 2010 10:56

Hallå!


Efter att jag hade bloggat igår hände det ju faktiskt ganska mycket, funderade till och med att sätta på datorn och skriva ett inlägg till :P

Först så snackade jag med Sofia och fick hjälp av henne med mitt arbete, det blev helt toppen och jag fattade faktiskt det jag inte fattat innan. Heheh. Och sen skrev jag om lite, skickade tillbaka och sen skickade in det. Asså känslan... när jag klickade på knappen "Lämna in"... HELT OBESKRIVLIGT SKÖNT! Jag varit så jäkla orolig för detta arbetet ju närmare det kom, för jag kom inte på någon frågeställning som jag direkt var nöjd med. Men när jag väl kom på den så var det ganska enkelt att börja. Och äntligen är jag klar!!!

Och sen så började det ju snöa!!! Jag hade faktiskt inte sett det för jag hade legat i sängen i stort sett hela kvällen, med datorn i knät, så jag hade inte sett ett skit!! Gissa hur förvånad jag blev! Och nu på morgonen är allt vitt. Så himla vackert!

Får sån stark julkänsla när man bara andas in den kalla luften och snön blåser i ansiktet. Jag har en känsla av att denna julen kommer att bli en av dom bästa!


Men något som jag inte har börjat med är att skriva julklappslistor! Jag har ju ingen aning om vad folket önskar sig heller ;) Hehe aja, får väl komma på något fint! Nu ska jag äta lite och kolla runt på lite bloggar tror jag. Sen blir det kanske Malmö och sen utvecklingssamtal. SCARY!


   Såhär vitt är det utanför mitt fönster! Finfint är det!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 16 april 2011 22:55

Dagen har bestått av en helt galen blandning av saker! Blev väckt kl. 6 av ett par vänner som bokstavligt talat attackerade mig när jag sov! Följt av 7 timmars köande i REGN!  Detta är ju ett sätt att spendera sin lördag på...   Och jag som h...

Av Nathalie - 15 april 2011 14:23

Nu är det bara 45 minuter kvar tills jag officielt går på PÅSKLOV! Längtar som in i, ska fira lite ikväll! Känner för att baka något... frågan är vad!   Ikväll har planerna blivit inställda med Elin och Co. så kvällen är helt fri. Skööönt! Så d...

Av Nathalie - 14 april 2011 21:38

Ohh yes mina vänner!! Ohh yes!!   Hej förresten! Har inte bloggat på superlänge, blev påmind av en tjej i klassen idag. Så jag kände att nu var det dags! Dessutom så har jag ju saker att skriva om också! WOHO! ;)   Har haft en relativt bra ...

Av Nathalie - 8 april 2011 21:34

Då var det gjort...!   Nu är det bara att hålla tummarna!   ...

Av Nathalie - 5 april 2011 22:32

Innan jag går och lägger mig, vilket jag borde ha gjort för länge sedan, så vill jag bara slänga upp ett par bilder från igår! Det var en dag jag sent kommer att glömma, och jag hoppas att jag kommer att gå på konserten som är i juli! Annars står jag...

Ovido - Quiz & Flashcards