nathalie-malin

Alla inlägg under november 2010

Av Nathalie - 15 november 2010 11:34

Hallå hallå! Godmorgon också kanske? Själv så har jag varit uppe i typ 4 h *stolt* Har precis varit hos tandläkaren så jag missade spanskan. Hade iaf inga hål i tänderna, och inget annat dåligt. Toppen toppen Nathalie!!

Efter gick jag till HM som ligger typ vägg i vägg med tandläkaren, för skulle ändå inte hunnit tillbaka till spanskan. Köpte en JÄTTE fin kjol och en 3/4 långärmad tröja till på fredag när jag ska till Niklas och fira honom. Visar kanske senare, eller så sparar jag det till på fredag.


Ni har jag samhällskunskap och det är så tråkigt. Vår nuvarande lärare är värre än Inga-Kerstin på fäladen. Hon har alltid samma kläder på sig, jag skojar inte! Alltid bruna byxor, brunt linne och vit tröja utanpå. Och ibland har hon en brun scarfs och brun kofta också. But that's it liksom, snacka om brist på variation.

Nu måste jag vara med lite, seeee you!


  

Jag just.... NU!




   

Av Nathalie - 14 november 2010 20:49

Åh jag vill inte att det ska vara söndag kväll redan! Redan liksom?

På tisdag är det Nk prov och det är bara så jäkla tråkigt. Men det är väl bara att stå ut väl? Rätt som det är så är det ju fredag igen ;) det brukar ju bli så! 


Men det känns som att världen behöver lite glädje såhär på söndagskvisten så jag ska dela med mig av en av mina favolåtar, som bara e så... POWER! Ungefär som min idrottslärare ;)



Lägg märke till att det är samma kille!!

  

Av Nathalie - 14 november 2010 15:09

Nu är det redan söndag... söndag IGEN! Det var ju fredag precis?! Eller egentligen så var det precis måndag? Eller precis lov... och det var liksom precis sommarlov!? Hallå var tar tiden vägen!? Men inte mig emot egentligen, för på onsdag så händer aaaaallting! Eller nästan...  Det ska bli en rolig dag iaf :) Först så ska vi åka skridskor med skooolan, sen när jag kommer hem så har min skiva kommit och sen så ska mamma och jag på biiiio och se Parry Hotter. Nej, Harry Potter var det visst!


Igår var jag hos Sofia, det var hur roligt som helst. Och ja har fått pippi på pesto. Mmmm asså jag typ flippade ut lite igår och bara: ASSÅ OMG VAD GOTT DET ÄÄÄR!! Hehehe, jag tror seriöst att jag har slått i huvudet lite hårt någonstans, för min hjärna är inte vanlig nu för tiden! ;)


Idag så ska jag iaf plugga lite, för vi har NK prov på tisdag och har jag ens läst det innan? Nej, så duktig är jag på att planera. I fredags hade vi matte prov och det gick väl bra, hoppas jag iaf. Annars blir jag knäckt! Men jag fick reda på att jag fick MVG på vår svenska redovisning iaf, japp japp! :) Men vad gör man istället för att plugga just nu? Jo jag sitter och leker med webbkameran och tar skojsiga bilder istället^^


Nää nu måste jag dra, morfar är här så nu ska vi äta kladdis kaka och fira pappa och morfar på Farsdag! Det har ni väl inte glömt...? ;)


Här kommer några psyko bilder:

   

Hahah såhär ser jag ut när jag pluggar för mkt (Och deeet händer ju ofta...?)

       

Skills.... i know!


  

Av Nathalie - 9 november 2010 20:35


Hahahahahaah asså jag döööör av skratt varenda gång!!! xD

Ovido - Quiz & Flashcards