nathalie-malin

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Nathalie - 6 januari 2010 18:38

J ringde tillsist och det blev många beslut gjorda. Yeeeaaah :D


Och för alla som undrar så har jag inte den här blogg med någon kompis som heter Malin, utan jag heter Malin i andranamn. Simlpe as that ;)

Av Nathalie - 6 januari 2010 17:00

Hellu alla som bor vårt KALLA och avlånga land.

Okej så kallt var det kanske inte idag... men ganska ^^


Efter att ha vaknat (blivit väckt) kl. 11.20 så gick jag upp för att träffa Boel på stan kl. 13. Det var vad jag trodde iaf. Kl. 11.55 vibrerar min mobil och det står: är du där snart? Och jag bara whaaat? Joo då är det jag som har missuppfattat tiden och vi skulle egentligen ses kl. 12.00 Jippie...

Men när jag väl kom ner där så kom B och jag på att: Ojj det är röd dag idag. Vilken miss... så det blev att B och jag gick hem till henne och satt i hennes jätte fina vita soffa och pratade i typ 2 h. Väldigt mysigt :) tack så mkt B <3


Nu sitter jag här och väntar på att J ska bestämma sig för att antingen svara på mitt sms eller svara när jag ringer henne. För hon har iaf inte gjort det ännu...

Och jag säger bara det J: Du missar något stort ;)




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards