nathalie-malin

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Nathalie - 21 januari 2010 21:24

Nu är jag klart simmad, har ätit och allt vad det heter! Tänkte egentligen städa inför imon men det får bli... imon?? ^^ Ååååhhhhh vad jag längtar tills imon, och enligt nya källor så sägs det att min present (enligt källan) är helt perfekt! Åhh vad roligt :D ska bli skit roligt att ha alla samlade också det var å länge sedan sist. Och nu tänker ni, ja det var ju länge sedan, senast var väl för ca 6 h sedan i skolan. Men det är faktiskt inte samma sak! Så det så :)


Åhh jag är jätte trött efter att ha simmat med Tina. Vi simmade i typ 1 h (vi är såå jäkla duktiga, vi vet^^) Fast det var såklart efter att vi kollat lite på johanna, men hon skulle visst hem efter det "/ Jaja med vi hade roligt ändå, för att senare så råkade Tina sparka till sin Lövaaaah (!) så att han och hans kompis bara glodde på oss hela tiden, och jag gjorde inte ens någonting men om man är med Tina så får man väl stå sitt kast ;) Nej jag bara skojade!! <333 Jag hade jätte roligt och jag hoppas att det är samma tid och kanal nästa vecka?! ;)


Men något jag måste göra är att kolla upp någon dessert till imon. Börjar få lite smått panik över det nu ^^

Hmm tänkte precis skriva: Jag lägger ut lite förslag senare men se det gör jag inte ^^ ha ha ni får inget veta förräns imon kära vänner! ^^

Av Nathalie - 21 januari 2010 16:37

Okej, det får bli ett snabbis inlägg nu för snart så kommer Tina och (kanske Niklas?) ska dra med mig långt här ifrån. Eller iaf enda ner till högevallsbadet. Vi ska scvimma. Och så ska vi snacka, ha det jätte mys och planera imför imon. Och detta ska vi göra samtidigt som vi scvimmar!! ^^


UPDATE: Nej, Niklas (den lilla korven) skulöle inte med och simma!! x)


Neeeej nuuuu mååååste jag packa för snart kommer...


aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh hon kommer nu!!!


Ciao!! xD

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards