nathalie-malin

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Nathalie - 12 januari 2010 17:55

Andra dagen i skolan: check!

Vi hade ingen idrott idag för at vi hade gymnasie info om hur man ska välja på webben och sånt och allt jag har att säga om det är: skjut mig, snälla. Det blir så mycket enklare! Asså vet ni hur mycket det finns att välja på! Jag funderar på Lel, consensum eller spyken. Ska iaf på öppet hus på dom tre nu inom en vecka så vi får väl se hur det blir, men sista dagen är den 1/2 och jag har strängt lovat mig själv att INTE vänta till sista dagen ^^ hehehe vi får väl se hur det bli med det...


Imorgon fyller jag år!! Shiiit asså jag kommer ihåg när jag fyllde år förra året, det kännas inte alls länge sedan ju. Tiden går så jäääkla fort (okej nu lät jag som alla vuxna låter xD). I present så vet jag redan att jag får en iPhone, men den kommer inte förrän på fredag för dom har tydligen varit väldigt populära -_- men hallå jag fyller faktiskt år?! Får man ingen sorts förtur då?? ^^


Nää nu ska jag kolla på film med min syrra och jag tror nog att det får bli New Moon...! Den är så jäkla bra   


New Moon <333

Av Nathalie - 12 januari 2010 14:18

Wii hoo skolanär sååå rolig...


NEJ,verkligen inte! Just nu sitter jag här med Elin och Niklas i datasalen och ska söka på hjärntumörer. Trevligt? Nej inte precis... men om man är så dum och blir sjuk innan lovet så blir alla andra sjukdomar valda.

Niklas är såklart inne på Farmville och byter sida så fort läraren kommer. Jag tror att han egentligen ska skriva om Polio men just nu adopterar han en katt istället... xD




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards