nathalie-malin

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Nathalie - 29 januari 2010 18:09

Nu är det fredags myyys, om det så är det sista jag gör! Nu är det dags för fredags myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!!   



Nu ska jag till Sofia! Eller snart iaf :) Har precis duschat och innan det så fixade jag kaninernas burar. Städade heeeeela buren! Duktiga mig, och Sara!!! Tack så mycket för hjälpen ^^ Men jag ska iaf till Sofia snart och ha fredagsmys! Vi ska spela yatzy :D kuuuuul!!    Om ni inte har testat det så borde ni göra det. Det är faktiskt jätte roligt!! Så pappa ska köra mig dit snart för jag tänker faktiskt inte gå id etta vädret och det blir krångligt med bussen för jag ska direkt hem till henne :)


Så det blir nog inget mer bloggande ikväll. Ha det bra och glöm inte fredagsmyyyyyyys :)



Tack Pappa för att du kör <33333  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards