nathalie-malin

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Nathalie - 13 januari 2010 17:56

1994-01-13

        



2010-01-13

Hahaha denna bilden är lite sjuk men den bjuder jag på xD

Av Nathalie - 13 januari 2010 08:43

16... det låter jäkligt gammalt. Vääääldigt gammalt... egentligen tänkte Malin och jag (en kompis denna gången, inte jag och mitt andranamn) börja pensionspara dett året och ta in på ålderdomshem. Men vi väntar väl 1 år till...^^

Nu sitter jag i datorsalen, igen, och ska egentligen skriva engelska. Lärare är väldigt lättlurade måste jag säga... nästan som att dom inte bryr sig faktiskt. men det gör inte mig någonting! ^^ Iaf så satt jag och tre andra killar här frpn min klass när våran absoluta favorit lärare kommer hut med en bunke småbarn (sexor kanske?) och ska ha en massa datorer. Niiiice...  


Ikväll kommer min morfar från varberg, för han ska typ göra något i malmö imon, och så ska vi äta kinamat. Gooooott!! :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards