nathalie-malin

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Nathalie - 2 augusti 2010 23:03

Helvete också!!


Väskan är sönder!! Eller den är bara lös i en söm på framsidan men när jag har saker i den och använder den kommer den ju att gå upp så småning om, så jag ska ner till stan imon så tidigt som möjligt, vid typ 10.30 eller nåt, och byta den! Så nu ber jag bara till gud om att Lundbergs på stortorget fortfarande har kvar det exemplaret som jag kollade på i lördags!! *Hoppas, hoppas, hoppas*!!



Nä, nu ska jag glo på slutet av SATC filmen (hade glömt att den var så lååång :P) och sen så ska jag soooova! Är jätte trött, och jag har ingen aning om varför... det måste väl vara åldern! ;)



Sov gott!  

Av Nathalie - 2 augusti 2010 19:42

Åhh köpte väärldens finaste väska idag!! Hehehehe jaa, det var den som Niklas skrev om innan...   


Så när vi var där tidigare idag så lade jag som sagt undan den för dagen, och senglömde jag helt tiden när vi kommit hem så när klockan var typ 17.45 (dom stängde 18) kom jag på den och fick typ panik xD Så Niklas och jag cyklade ner i verkligen racer fart och typ stormar in på Lundbergs så att han som jobbade där trodde säkert att vi var efterblivna eller nåt xD


Det berömda väska ligger nu iaf på min säng, och om jag får säga det själv så var det ett klipp! Den hade kostat 899 :- men så var det 50% på det och sen så hade jag sånt rikspresentkort på 100 kr så mamma och pappa behövde bara betala ca 350 :)!! Så det blev ju ändå lite shopping idag, men skit samma. Men nu måstej ag slänga ut några väskor från garderoben bara för det... för jag har tydligen för många väskor, men det kan inte jag kännas vid   


Nu blir det lite måndagsmys med Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha. Med andra ord så hade jag tänkt kolla på SATC: The Movie! 


Kram!

Av Nathalie - 2 augusti 2010 16:52

som Nathalie skrev innan idag så var vi på stan och utförde de ärenden Nathalie skulle  göra sen så kollade vi runt lite på stan och duktiga som vi va så köpte vi inget ting så då blir det guld stjärna till oss. Efter det så fick vi för oss att vi skulle köpa fiskar men nu när jag tänker efter så var det nog tur att vi inte köpte några efter som vi inte har någon stor erfarenhet som kan behövas sen så fick vi en jätte rolig Björn Borg vatten flaska på en butik i stan.  Sen hann vi även med lite drama idag och denna akt utspelades på Lundbergs hands och väskaffär mitt emot Åhlens när Nathalie skulle övertala sin mamma om en jäääääääätte fin "skolväska". När hon då ringde sin mamma så lätt hon som en bortskämd brat ni som har sett my sweet 16th på MTV kan ju fantisera. Så nu är vi här hos Nathalie och försöker kartlägga kvällen vi får se vad som händer .  


Over and Out 

Av Nathalie - 2 augusti 2010 00:30

Hallå hallå alla!!!


Är det någon som fortfarande är uppe? Det är iaf jag, och ikväll så var jag först hos Niklas och kollade lite på film och sen så spelade vi sällskapsspel med hans småsyskon. Väldigt trevligt! Imon ska Niklas jobba (heheh) så när han slutar kl. 14 ska jag ut till ÖB och sen drar vi ner till stan tillsammans igen, har några ärenden till... samt så funderar jag på att kolla in dom andra glasögonfodralen. Faaaaast jag e paank, så det är ett problemo! :P


Hade ju också vänskapskakan Herman på besök, så efter att ha gett bort 2 av 4 delar så hade jag fortfarande 2 kvar, utöver den jag redan själv gjort. Så jag fick göra dom också, för mamma och pappa tyckte att den jag sjukt god... :P Tjaa, e man grym så e man ju ;) *s*


Det var allt för mig :) Hade ju tänkt att gå upp lite tidigare imon, så har bett mamma väcka mig när hon och Sara åker ner till isbanan imorgon bitti. Kl. 9... heheheh jaa vi hoppas på det bästa ;D



Godnatt!!
// Nathalie 

Ovido - Quiz & Flashcards