nathalie-malin

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Nathalie - 5 augusti 2010 20:30

Bara för att det är... torsdag och för att...


Skit samma!! Här kommer iaf några bilder på världens snyggaste man!

(Och min framtida husband!)


        


    

Av Nathalie - 5 augusti 2010 18:15

Om jag hade massa pengar (och inget sunt förnuft), så skulle jag direkt köpt dessa parfymerna utan att blinka!!


1.


2.  

 


3.

  



1. D&G 3 L´IMPÉRATRICE = 699 :-

2. DKNY Be Delicous Green Apple = 400-500 :-

3. SJP's parfym NYC!! = 345 :-


Aaaaah dom luktar så goooott!!!!   

     

Av Nathalie - 5 augusti 2010 16:49

Japp, det är vad jag och lillebror har sysselsatt oss med idag! Vi har bakat en massa goda bakelser ;D Nä, men lite kanelbullar, vaniljbullar och kladdkakemuffins blev det. Mmmmm!! Så nu är det bullkalas med saft här hemma för dom som vill komma, heheheh. Ring bara innan ;D


Snart kommer Sara hem efter daglägret, stackarn... fast det tycker ju inte hon :P Galet tycker jag iaf att det är att träna 13,5 h på 6 dagar.. och detta är bara isträningen! Sedan så har dom off-ice och dans också...! Men hon e så duktigt :)


Ikväll blir det väl att kolla på lite Fringe, tänkte först kolla en skräckfilm som jag har velat se, men vågar inte se den ensam och mamma och pappa... njaa skräckfilmer är väl inte riktigt deras grej ^^


Här kommer bilder från idag!          

Mmmmm!!!!!!! Yummy yummy   


    

Ovido - Quiz & Flashcards