nathalie-malin

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Nathalie - 3 augusti 2010 22:54

Åhh, efter en otroligt rolig men lång vistelse i Malmö är jag nu hemma och jhar precis duschat! Hade faktiskt tänkt att lägga mig efter att jag skrivit klart... hmm, ålder tär på en! ^^


Iaf så sprang ju Niklas syskon final och Johanna kom på 2'a plats och Mathilda VANN!!!!!! (bilder kommer imon!) Asså shit var nervös jag var asså xD JAG var nervös för att dom skulle springa, och jag skrek som in i och peppa peppa peppa!! Dom tyckte säkert att jag jag hel konstig, men dom verka ha kommit över det till vi kom hem iaf för då snodde dom min cykel medans jag snackade lite med Niklas :P Åhh dom är så söta! :)


Och jag vet inte riktigt hur jag ska göra med väskan... jag är typ 99,9% säker på att jag vill ha den, men så tänker jag hela tiden: tänk om osv... x) Får utbrott på mig själv asså.... HATA BESLUTSÅNGEST!! xI


Aja, nu ska jag iaf dra mig till sängs, fast ska läsa lite innan jag ska sooooova :)

Sovgott!!

Av Nathalie - 3 augusti 2010 12:58

*Puuuh* som tur fanns den kvar på Lundbergs på stortorget, och dom lät mig bara byta väska! Det fanns EN kvar!!!! :D


Så jag och brosan cyklade iaf ner till stan vid typ 11 och bytade den, tog en glass på glasskulturen och körde inom pappas jobb på hemvägen :)

Senare idag så ska jag till Malmö med Niklas, för hans syskon ska springa någon final i Kalvinknattet och sen ska vi väl gå lite på stan eller nåt! Trevligt till 1000!



Men nu ska jag bara slappa fram tills jag ska cykla hem till honom, såå nu får ni en bild på min über snygga väska!


  


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards