nathalie-malin

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Nathalie - 9 augusti 2010 13:46

Okej, nu har jag kommit på vad jag vill göra med mitt liv... eller iaf denna dagen! :) och det är ju en bra början ;)


Ikväll ska jag till Johanna B och bara för att solen  lyser med sin frånvaro så ska vi kolla på film, och prata ytterligare lite till om Shutter Island. Gud vad jobbig film, kan inte släppa att han psyko! Jag som var Team DeCaprio hela filmen igenom xD


Heheh just nu så är här två vaktmästare här, helt okända för mig, och mamma åkte precis... hmm asså sånt skräckfilmsscenario xD Nathalie blir mördad av de två vaktmästarna som har kommit för att fixa i badrummet! Nä, jag läser nog för mycket deckare ;)


Iaf... tills jag ska till JB ikväll så hade jag tänkt att fixa runt lite på bloggen. Skapa en gästbok (har tydligen inte gjort det ^^) och lite annat :)


    

Av Nathalie - 9 augusti 2010 13:07

OMG kolla här var Emma Watson har gjort!!!! Hon som hade så jäkla vackert hår!!


  


  

Av Nathalie - 9 augusti 2010 11:54

Ja, då var det måndag igen och om 9 dagar börjar vi skolan... *buhu* Längtar verkligen inte -.-


Mamma fick rusa till tandläkaren för en stund sedan för att hon hade gjort någonting, klantiga mamma ^^ <33

Senare idag händer väl... ingenting1 åhh vad tråkig min blogg har blivit! Jag gör ingenting på dagarna juu!!


Nä nu ska jag fortsätta att göra ingenting -_- och kolla lite på top model 4 ^^


Höres!


  

Ovido - Quiz & Flashcards