nathalie-malin

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Nathalie - 21 augusti 2010 12:22

Idag blir det MALMÖ!!!:D Ska blir skit roligt verkligen!!


Johanna ska komma hit vid 2 typ och så ska vi dra in då, och senare ikväll så kommer Tina in, i think, för hennes mamma fyllde typ år. 


Nu sitter jag här i pyjamas, i min säng, och skriver på min nya dator och lyssnar på bäst musik!! ^^ Väldigt härligt, hade velat sitta såhär hela helgen om det inte hade varit för det faktumet att jag ska iväg idag... och jag tror nog inte att pyjamas är en accepterad outfit utanför sovrummets gräner ^^


Igår var jag verkligen helt död, var jätte trött efter dessa dagarna i skolan, även fats dom egentligen inte varit så jobbiga. Min nya klass är trevliga, verkar som ett hel härligt gäng hela bunten :P


Nä nu ska jag fortsätta med lite andra saker!

Höres!


  

Ovido - Quiz & Flashcards