nathalie-malin

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Nathalie - 7 augusti 2010 21:45

Hehehehe jaa snäll som jag är (heheheh) kunde jag ju inte låta bli att nu ge Niklas sin egna kategori och där kommer ju inläggen som han skriver att hamna, varje gång han gästbloggar!!   

Hehehe detta lär blir roligt!!


  

Av Nathalie - 7 augusti 2010 20:31

Ni har inte upplevt redig skkånsk humor (skåne dialek ^^) förräns ni har sett "Johan Glans World Tour of Skåne"!! Asså jag grät, jag GRÄT så mkt jag skrattade och kunde verkligen inte sluta! Denna killen är ju helt genial, en verkligen talangfull stand-up komiker, som har en säker plats bland Sveriges humor elit!! xD











Asså helt galet roligt x'D


  


Av Nathalie - 7 augusti 2010 19:12

Asså shit vad bra film!!! Men jag slutet var jätte dåligt!! Eller... det var kanske bara dåligt för att jag inte fattade... jag fattade iaf inte om han var psyko eller inte? Var det bara dom som lurade honom eller var han verkligen psyko och hade bott där i 2 år? Föööör, i slutet sa han ju:

Ska man leva som ett monster, eller dö som en god man? 

Och sen så filmade dom piren! Och sen sluuuut, och jag fattade ingenting! Jag hade kunnat snacka och diskutera med någon om denna filmen i en evighet, för jag måste få reda på om han hade rätt eller fel! Hmm... ska nog kolla på wikipedia för där har dom ju alla svar ;) eller smsa 118800!! ^^



Idag så har jag varit på isbanan och hjälp till lite för det är ju läger denna veckan. Det var iaf kallt som f*n, och jag typ frös ihjäl!! Jag skojar verkligen inte! Men det var ändå roligt, Elsa är som Bolt: Liten och irriterande xD<3


Nu ska jag iaf kolla upp hur denna jäkla filmen egentligen slutade asså, för jag kan verkligen inte släppa det!


        


Söta Nora, Elsa och på slutet Sara!! Mkt rolig dag:)


  

Ovido - Quiz & Flashcards