nathalie-malin

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Nathalie - 15 augusti 2010 12:07

Efter att ha vaknat för ca en timme sedan har jag redan hunnit vara nere i tvättstugan (omg vad duktig jag är ^^) ätit frukost och läst lite bloggar. Och hur många som helst har skrivit om att dom har varit på kräftskivor till både höger och vänster och jag börjar då undra: är det bara jag i hela Sverige som INTE har smakat kräftor? :o


Jag kommer ihåg att mamma och pappa var ibland bjudna på kräftskivor när jag var yngre, men då var ju inte barn tillåtna att följa med. Och sen så har det inte bara blivit av att vi har gått på kräftskivor eller att vi ens har gjort det själva! Vet faktiskt inte varför det har blivit så...!

  


Hehehe ja, lite onödigt inlägg kanske (eller definitivt!), men det var vad jag tänkte på iaf ;D


Nu ska jag äta lite till frukost, närmare bestämt ägg tror jag :)

Höres senare!


  

Ovido - Quiz & Flashcards